بازی

یکی از کات‌سین‌های بازی Hogwarts Legacy منتشر شد [تماشا کنید]

یکی از کات‌سین‌های بازی Hogwarts Legacy منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیو جدیدی از بازی Hogwarts Legacy منتشر شده که سکانس کوتاهی از آن را نشان می‌دهد. همچنین تصویر و جزئیاتی از قابلیت ساخت شخصیت این عنوان نیز فاش شده است.

شرکت نرم افزاری Autodesk میزبان رویداد Autodesk Vision خود بوده که در آن توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی درباره نحوه استفاده از نرم‌افزار Autodesk در طول توسعه بازی‌های خود توضیح می‌دهند. یکی از برنامه‌های این رویداد به نحوه کاربرد دو ابزار Autodesk Maya و MotionBuilder در بازی Hogwarts Legacy توجه دارد.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

در بخشی از این رویداد، یک کات‌سین جدید از بازی به نمایش گذاشته شد که در آن دو دانش‌آموز به تماشا جادوگران تاریکی می‌پردازند که تلاش دارند یک هیپوگریف را آرام کنند.

علاوه بر این، ابزارهایی که تیم توسعه‌دهنده برای ایجاد شخصیت‌های بازی استفاده کرده‌اند نیز به نمایش گذاشته شده و همچنین جزئیات بیشتری درباره بخش ایجاد شخصیت بازی به اشتراک گذاشته شده است.

همانطور که در تصاویر زیر قابل مشاهده است، بازیکنان برای ساخت و شخصی‌سازی شخصیت جدید خود در بازی گزینه‌های بسیار زیادی خواهند داشت.

تاریخ عرضه بازی هنوز اعلام نشده و برادران وارنر فقط اعلام کرده‌اند که در پایان سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. با این حال، اخیرا برخی شایعات به تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۰ دی) به عنوان تاریخ انتشار بازی یاد کرده بودند.

همچنین محتوای نسخه‌های مختلف بازی نیز اخیرا مشخص شده بود و تریلر جدید آن که روی قابلیت‌های پلی استیشن ۵ تمرکز داشت را نیز می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا