رمز ارز

یوما، انتخاب معامله‌گران برای کسب سود حداکثری در بازار پرنوسان کنونی!

یوما، انتخاب معامله‌گران برای کسب سود حداکثری در بازار پرنوسان کنونی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین از زمان اجرای رویداد هاوینگ در آوریل امسال کاملاً ناپایدار بوده و افت اخیر آن باعث شده که سرمایه‌گذاران و تحلیلگران، پتانسیل صعودی بازار کریپتو را زیر سوال ببرند.

از طرفی، بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد دوباره وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند و امیدوارند در شرایط پرریسک‌ فعلی به سودهای بزرگی دست یابند.

در همین راستا، آن‌ها در جستجوی کوین‌هایی هستند که سود حداکثری را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. یکی از این ارزهای دیجیتال که در روزهای اخیر دوباره مورد توجه قرار گرفته، یوما (UMA) است که پیش‌بینی می‌شود افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کند.

Ramzarzخرید سریع UMA!
با یک کلیک یوما (UMA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید UMA

آلتکوین UMA اخیراً شاهد افزایش علاقه کاربران به خود بوده و قیمت آن در هفته گذشته بیش از ۵۱.۱۳ درصد افزایش یافته است.next-cryptocurrency-to-explode-saturday-may-11-monero-akash-network-tron-uma

یوما، پروژه‌ای است که قصد دارد از طریق قراردادهای مالی غیرمتمرکز، بازارهای جهانی را منصفانه‌تر و قابل دسترس‌تر کند. این پروژه با استفاده از بلاکچین اتریوم، به کاربران امکان می‌دهد تا قراردادها و ابزارهای مالی مختلفی مانند قراردادهای آتی و توکن‌های مصنوعی را ایجاد نمایند.

آنچه یوما را متمایز می‌کند، سیستم اوراکل نوآورانه آن است. این سیستم داده‌ها را بدون نیاز به اعتماد به نهاد شخص ثالث تأیید می‌کند که اولویتی مهم در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و برنامه‌های وب ۳ محسوب می‌شود.

برخلاف اوراکل‌های سنتی، سیستم یوما برای حل اختلافات به آرای دارندگان توکن متکی است که باعث ایمن‌تر و قابل اعتمادتر شدن آن می‌شود.

قیمت توکن یوما طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۰ درصدی به ۴.۲۸ دلار و ارزش بازار آن به ۳۴۳ میلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات آن طی این مدت با جهشی ۱۱۰ درصدی به بیش از ۱۶۶ میلیون دلار افزایش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا