رمز ارز

درباره رمزارزهای ملکه الیزابت چه می‌دانید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ملکه الیزابت دوم روز ۸ سپتامبر پس از ۷۰ سال و ۲۱۴ روز پادشاهی بریتانیا در سن ۹۶ سالگی درگذشت. ساعاتی پس از اعلام این خبر، میم کوین‌هایی با نام‌های الیزابت دوم، کویین، ملکه الیزابت اینو و غیره بر روی برخی بلاکچین‌های غیرمتمرکز ظاهر شد.
برنامه‌نویسان مبتکر ارزهای دیجیتال در طول سال‌ها ثابت کرده‌اند که می‌توانند به هر رویدادی در سراسر جهان به زبان صنعت کریپتو، واکنش نشان دهند. تنها مدت کوتاهی پس از درگذشت ملکه انگلیس، بیش از ۴۰ میم کوین با مضمون ملکه، شبکه اتریوم و زنجیره بایننس را پر کردند.
یکی از پرطرفدارترین این کوین‌ها «کویین الیزابت اینو» است که در حال حاضر قیمت آن، ۱۱۴۰۰ درصد افزایش یافته است. قیمت دیگر توکن معروف یعنی God Save the Queen نیز قبل از شروع کاهش قیمت خود در چند ساعت گذشته، ۱۵۰۰ درصد افزایش یافته بود.
در این بازه، یک مجموعه NFT با نام Queen Elizabeth 69 Years NFT نیز ایجاد شد که البته در نام‌گذاری اشتباه کرده و باید عدد ۷۰ را به‌عنوان تعداد سال‌های حکومت ملکه در نظر می‌گرفتند.
البته همه در دنیای کریپتو با این حرکت موافق نیستند و کسب درآمد از مرگ ملکه را محکوم می‌کنند. آن‌ها معتقدند که مردم نباید در خرید و فروش این میم کوین‌ها شرکت داشته باشد.
الیزابت دوم که طولانی‌ترین دوران پادشاهی بریتانیا را به نام خود ثبت کرده، بیش از اندازه خود را درگیر مسائل سیاسی نمی‌کرد و شاید همین، دلیل محبوبیت او در بریتانیا باشد. این کشور در چند ماه آینده باید تغییرات مختلفی را از جمله تغییر اشعار سرود ملی و جایگزینی چهره ملکه بر روی اسکناس‌ها و سکه‌ها را انجام دهد. پرتره جدیدی که بر روی پول‌ها چاپ خواهد شد، چهره چارلز سوم، پسر ملکه الیزابت خواهد بود که به‌عنوان پادشاه تاج‌گذاری خواهد کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا