عمومی

جانشین لامبورگینی هوراکان با موتور پرقدرت در راه است

جانشین لامبورگینی هوراکان با موتور پرقدرت در راه است

لامبورگینی هوراکان امسال به پایان راه خود می‌رسد و قرار است در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ با جانشین آن آشنا شویم. اتوکار به نقل از مدیر بازاریابی و فروش لامبورگینی می‌نویسد جانشین هوراکان یک خودرو پلاگین هیبریدی خواهد بود که از موتور V8 ساخت خود لامبورگینی (بدون مشارکت سایربرندهای گروه فولکس‌واگن) قدرت می‌گیرد و در ماه آگوست (مرداد و شهریور) از راه می‌رسد.

لامبورگینی چند هفته پیش از نسخه‌ی فیس‌لیفت کراس‌اوور اوروس با پیشرانه‌ی پلاگین هیبریدی رونمایی کرد. مشخص نیست سیستم پلاگین هیبریدی جانشین هوراکان چقدر به اوروس شبیه خواهد بود.

مدیر بازاریابی لامبورگینی می‌گوید: «خودرو پلاگین هیبریدی بسیار بهتر از یک خودرو معمولی با موتور درون‌سوز است. ویژگی‌هایی وجود دارد که اگر موتور الکتریکی نداشته باشید نمی‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. برقی‌سازی به شما فرصت می‌دهد تا از پتانسیل بیشتر موتور استفاده کنید.»

شایعات می‌گویند موتور جانشین هوراکان ردلاین ۱۰٬۰۰۰ دوربردقیقه خواهد داشت و توربوشارژرهای آن تا ۷٬۰۰۰ دوربردقیقه وارد عمل نمی‌شوند. ازطرفی استفاده از گیربکس دوکلاچه‌ی به‌کاررفته در خودرو Revuelto بسیار محتمل است.

گفته می‌شود نام جانشین هوراکان، تمراریو (Temerario) خواهد بود. این خودرو سومین محصول برقی لامبورگینی پس از روئلتو و اوروس SE محسوب می‌شود. خودرو تماماً برقی لامبورگینی به نام لانزادور سال ۲۰۲۸ و نسل دوم اوروس که کاملاً برقی خواهد بود در سال ۲۰۲۹ رونمایی خواهند شد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا