بازی

گیم پلی بازی Skull & Bones پنجشنبه نمایش داده می‌شود [تماشا کنید]

گیم پلی بازی Skull & Bones پنجشنبه نمایش داده می‌شود [تماشا کنید]

یوبیسافت اعلام کرد گیم‌پلی بازی Skull & Bones سرانجام پنجشنبه همین هفته (۱۶ تیر) نمایش خواهد داد. همچنین رویداد مجازی Ubisoft Forward این استودیو در ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می‌شود.

ویدیو گیم‌پلی بازی Skull & Bones در قالب یک رویداد نمایش داده خواهد شد که ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) پنجشنبه برگزار می‌شود. طبق توضیحات ارائه شده، در این رویداد ویدیو جدیدی از گیم‌پلی، برداشت منحصر‌به‌فرد یوبیسافت از دنیای دزدان دریایی و برخی اتفاقات پشت صحنه بازی نمایش داده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

یوبیسافت سپس در تاریخ ۱۹ شهریور رویداد دیجیتال Ubisoft Forward را از یوتیوب و توییچ پخش خواهد کرد که شامل به‌روزرسانی‌ها و اخبار مربوط به بازی‌ها و پروژه‌های متعدد تیم‌های یوبیسافت می‌شود.

طبق گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، بازی Skull & Bones تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۲ (سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱) منتشر می‌شود. البته این موضوع هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. بازی در ابتدا یک عنوان چندنفره است که داستان آن در دنیایی با الهام از اقیانوس هند و دوران طلایی دزدان دریایی اتفاق می‌افتد. همچنین بازی اخیرا توسط ESRB رتبه‌بندی شده بود تا احتمال نزدیک بودن به زمان انتشار آن منطقی به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا