بازی

کراس‌اور The Witcher و Lost Ark ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت

کراس‌اور The Witcher و Lost Ark ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت

کراس‌اور ویچر (The Witcher) و Lost Ark هفته گذشته به نسخه کره‌ای این بازی اضافه شده بود و بازیکنان سایر نقاط جهان نیز از ماه آینده، می‌توانند این بازی را در نقش شخصیت‌هایی مانند گرالت تجربه کنند.

این کراس‌اور شامل گزینه‌های شخصی‌سازی شخصیت، کارت‌ها، ساختارهای قلعه و ایموجی‌های جدید و همچنین چند ماموریت جدید می‌شود که می‌توانید آن‌ها را با شخصیت‌های نمادین Witcher انجام دهید.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

توسعه‌دهنده بازی Lost Ark در وب‌سایت رسمی آن درباره این کراس‌اور نوشت:

در حالی که می‌دانیم بازیکنان هنوز در حال تجربه تغییرات زیادی هستند که با بروزرسانی November Feast With Friends به بازی اضافه شده، می‌خواهیم اعلام کنیم که ماجراجویان نسخه غربی Lost Ark می‌توانند این همکاری منحصر‌به‌فرد را نیز در ژانویه ۲۰۲۳ تجربه کنند!

Lost Ark

در مورد ماجراجویی‌های خود گرالت و فرنچایز ویچر، اخیرا اعلام شد که بازی The Witcher 3 در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برورزسانی رایگان نسل بعدی خود را دریافت خواهد کرد. همچنین سی‌دی پراجکت رد با انتشار یک تریلر و معرفی کامل این بروزرسانی، تغییرات آن را اعلام کرد که شامل حالت عکاسی، اضافه شدن تنظیمات گرافیکی به کنسول، اسکین Jaskier و از همه مهم‌تر یک DLC داستانی می‌شود که براساس سریال ویچر از نتفلیکس ساخته شده است.

مطلب پیشنهادی:کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!وقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!


گاد آف وار رگناروک لیاقت نمره کامل رو داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا