عمومی

سونی رقیب گلکسی A55 را با جک هدفون و اسپیکرهای متفاوت عرضه می‌کند

سونی رقیب گلکسی A55 را با جک هدفون و اسپیکرهای متفاوت عرضه می‌کند

سونی مدت‌ها است که توسعه‌ی گوشی‌های سری اکسپریا ۱۰ را شروع کرده؛ محصولاتی که معمولاً در ردیف پایین لیست بهترین گوشی های میان‌ رده جای ‌می‌گیرند. اکنون رندرهای جدیدی که توسط ایوان بلس فاش‌ شده‌اند نشان می‌دهند که به زمان عرضه‌ی گوشی Xperia 10 VI نزدیک شده‌ایم.

باتوجه به رندرهای جدید گوشی سونی مدل اکسپریا ۱۰ مارک ۶، این محصول قرار است در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه شود. رندرهای جدیدترین گوشی سونی وجود جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، اسپیکرهای دوگانه‌ی جلویی، مقاومت دربرابر آب و کیسی با بند بزرگ را تأیید می‌کنند.

گوشی سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ در پنل پشتی مجهز به سیستم دوربین دوگانه‌ است که شامل یک دوربین اصلی با زوم ۲ برابری و یک دوربین فوق‌ عریض می‌شود. سونی سال گذشته از دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیسکلی با زوم ۲ برابری بهره برده بود.

هنزوز اطلاعاتی درباره‌ی پردازنده‌، رم، فضای ذخیره‌سازی، صفحه‌نمایش و قیمت گوشی جدید اکسپریا ۱۰ مارک ۶ دردسترس نیست؛ بااین‌حال سونی احتمالاً در رویداد اکسپریا که در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) برگزار می‌شود، اطلاعات دقیق را ارائه خواهد داد.

رقابت بین جدیدترین گوشی سونی و پیکسل 8a که قرار است در ماه جاری عرضه شود دیدنی خواهد بود. باید دید که آیا این گوشی می‌تواند به رقیب سرسختی برای گلکسی A55 تبدیل شود یا نه.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا