بازی

گوریلا گیمز توسعه بازی چند نفره Horizon را شروع کرده است

گوریلا گیمز توسعه بازی چند نفره Horizon را شروع کرده است

وجود چندین آگهی شغلی در وب‌سایت گوریلا گیمز تایید می‌کند که این استودیو ظاهرا در حال کار روی پروژه چند نفره Horizon است.

همانطور که برای اولین بار توسط کاربر توییتر @JorRaptor مشاهده شد، چندین آگهی شغلی نشان می‌دهد که پروژه چند نفره Horizon هم اکنون در حال توسعه است. یکی از آگهی‌ها، تحت عنوان «طراح ارشد مبارزه شخصیت‌ها (پروژه آنلاین)» نشان می‌دهد که این نقش شامل «همکاری نزدیک با طراحی اصلی مبارزات برای طراحی توانایی‌های منحصر‌به‌فردی می‌شود که اجرای آن‌ها هیجان انگیز خواهد بود، انتخاب‌های تاکتیکی را ارائه می‌کند و برای چندین شخصیت فرصت‌های همکاری ایجاد می‌کند.»

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

علاوه بر این، برای نقش دیگری با عنوان «طراح ارشد مبارزه با ماشین (پروژه آنلاین» توضیح داده شده که شامل «طراحی، تغییر و بروزرسانی رفتارهای ماشین‌های نمادین موجود در سری Horizon و همچنین طراحی برای معرفی ماشین‌های جدید» می‌شود.

بازی آنلاین Horizon

پس از فاش شدن آگهی‌های شغلی این استودیو، گوریلا گیمز در حساب توییتر خود اعلام کرد که این تیم در حال کار روی «گسترش دنیای Horizon» است. در این پست آمده است:

یک تیم داخلی جدید در حال توسعه یک پروژه آنلاین مستقل در جهان Horizon است.

در ادامه پست گفته شده که پروژه جدید شامل «شخصیت‌های جدید و ظاهری منحصر‌به‌فرد خواهد بود و دوستان می‌توانند با یکدیگر به کاوش در محیط‌های وحشی باشکوه Horizon بپردازند.»

اخیرا بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West در مراسم گیم‌ اواردز ۲۰۲۲ معرفی شده بود که داستان آن در منطقه سواحل سوزان (Burning Shores) اتفاق می‌افتد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا