عمومی

تبلت جان‌سخت با باتری ۳۳ هزار میلی‌آمپرساعتی به‌نمایش درآمد

تبلت جان‌سخت با باتری ۳۳ هزار میلی‌آمپرساعتی به‌نمایش درآمد

Ulefone در آینده‌ی نزدیک تبلت مستحکم جدیدی به نام Armor Pad 3 Pro را معرفی خواهد کرد که از پردازنده‌ی مدیاتک استفاده می‌کند. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا رونمایی، برخی از مشخصات این تبلت فاش شده‌اند.

برجسته‌ترین ویژگی تبلت یولفون مدل آرمور پد ۳ پرو، باتری بسیار بزرگ ۳۳٬۲۸۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که ازطریق درگاه USB-C با توان ۶۶ وات شارژ می‌شود. طبق ادعای سازنده، این باتری می‌تواند تبلت را به‌مدت ۱٬۸۱۲ ساعت در حالت استندبای و ۱۸۱ ساعت در حالت مکالمه روشن نگه دارد و از شارژ سیمی معکوس پشتیبانی می‌کند.

تبلت یولفون آرمور پد ۳ پرو از جلو پشت و کنار

GSMarena

آرمور پد ۳ پرو به صفحه‌نمایش ۱۰٫۳۶ اینچی از نوع LCD با وضوح ۱٬۲۰۰ × ۲٬۰۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، شدت روشنایی بیشینه‌ی ۵۰۰ نیت و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز خواهد بود.

تبلت آرمور پد ۳ پرو با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و از تراشه‌ی MT8788 مدیاتک و ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل ارتقا تا ۲ ترابایت از‌طریق کارت microSD پشتیبانی خواهد کرد. در مقام مقایسه، تبلت آرمور پد ۲ که در مهر ۱۴۰۲ معرفی شد، از پردازنده‌ی Helio G99 مدیاتک استفاده می‌کند.

تبلت یولفون آرمور پد ۳ پرو روی پایه

GSMarena

یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی، امکان تصویربرداری را برای تبلت جدید یولفون فراهم خواهند کرد.

در پشت تبلت جان‌سخت آرمور پد ۳ پرو دو چراغ کمپینگ ۱٬۱۰۰ لومنی تعبیه شده است که می‌توان آن‌ها را با دکمه‌ی اختصاصی که در قسمت چپ قاب قرار دارد، سریعاً روشن و خاموش کرد. این تبلت به کلیدی قابل‌تنظیم و یک پورت HDMI نیز مجهز خواهد بود.

ویژگی‌های مهم دیگر تبلت آرمور پد ۳ پرو شامل جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت نصب‌شده درکنار تبلت، ارتباط LTE دو سیم‌کارته و NFC می‌شوند. این تبلت گواهینامه‌های IP68 و IP69K و MIL-STD-810H را دارد که مقاومت آن در‌برابر گردوغبار، آلودگی، فشار و ضربه را تضمین می‌کنند. محصول جدید یولفون وزنی درحدود ۱٫۲ کیلوگرم دارد.

قیمت تبلت جدید آرمور پد ۳ پرو که از ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) در وب‌سایت AliExpress عرضه خواهد شد، حدود ۳۰۰ دلار تعیین شده است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا