رمز ارز

گفت‌وگوی خالق اتریوم با یک عارف هندی درباره بلاکچین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فناوری‌های نوظهور مانند بلاکچین، عصر جدیدی از تعاملات بین انسان‌ها و دنیای دیجیتال را آغاز می‌کنند. این یک موضوع در حال تکامل برای رهبران فکری در داخل و خارج از این صنعت است که در تلاش هستند پیش‌بینی کنند که چگونه چنین فناوری‌هایی باعث تغییر در تجربه انسانی می‌شوند.
در 25 آوریل، بنیاد reState میزبان یک گفت‌‎وگوی مجازی بین بنیان‌گذار و مخترع اتریوم، ویتالیک بوترین و بنیان‌گذار بنیاد ایشا، عارف هندی ساد گورو (Sadhguru)، برای بحث در مورد تلاقی فناوری و آگاهی انسان بود.
بوترین گفت‌وگو را با تأکید بر این نکته آغاز کرد که هسته فناوری بلاکچین در مورد “هماهنگی و تعامل انسانی” با یکدیگر است. او گفت:

بلاک‌چین در مورد کمک به گروه‌های مختلف مردم است تا بتوانند به یکدیگر اعتماد بیشتری داشته باشند، تا بتوانند در فواصل دورتر در پروژه‌های مختلف همکاری کنند

گفت‌وگو به سرعت با اشاره به شکاف فزاینده بین سرعت تکامل فناوری و پیشرفت رشد اخلاقی و آگاهی انسان، با عقب ماندن دومی ادامه یافت.
بوترین تأکید کرد که فناوری نوظهور جدید در واقع تشخیص هویت‌های پیچیده و ارتباط با یکدیگر را در زمینه مشترک آسان‌تر می‌کند. او بیان کرد که در نهایت هر فناوری به نوعی یک نوآوری اجتماعی است.
اینها ابزارهایی برای کمک به گروه‌هایی از مردم برای سازماندهی هستند. ابزارهایی وجود دارد که به افراد کمک می‌کند چیزهایی را که مشترک هستند، شناسایی کنند.
وی ادامه داد، ممکن است فناوری‌های نوظهور همه مشکلات کاربران را حل نکند. توافق‌ها و اختلافات در این فضا، این پتانسیل را دارد که منجر به همکاری تحقق‌یافته و فرصت‌های یادگیری شود.
از آنجایی که این فناوری‌های جدید همچنان در زندگی کاربران و سیستم‌های سراسر جهان اولویت دارند، ساد گورو شنوندگان را تشویق کرد که توجه داشته باشند که انسان‌ها “بالاترین سطح فناوری” هستند و با انجام این کار می‌توانیم نحوه تعامل خود با فناوری‌ها را بهبود بخشیم.
هر دو سخنران به استفاده صحیح از فناوری‌هایی مانند بلاکچین به عنوان کلید اجرای آن به عنوان ابزاری برای درک بیشتر و افزایش آگاهی انسان اشاره کردند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا