بازی

کپکام دو برنامه در نمایشگاه بازی‌های توکیو پخش خواهد کرد

کپکام دو برنامه در نمایشگاه بازی‌های توکیو پخش خواهد کرد

کپکام به تازگی اعلام کرد که دو برنامه به صورت آنلاین در جریان نمایشگاه بازی‌های توکیو (Tokyo Game Show) پخش خواهد کرد.

اولین برنامه، با عنوان برنامه آنلاین کپکام (Capcom Online Program)، در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. این یک برنامه از پیش ضبط شده خواهد بود و «به‌روزترین اخبار کپکام» را پوشش می‌دهد.

دومین برنامه به طور کامل به بازی Street Fighter 6 اختصاص دارد و در روز ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

کپکام

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

کپکام هنوز آن چیزهایی که در اولین برنامه نمایش داده می‌شود را اعلام نکرده است و تنها می‌گوید: «چه چیزی فاش خواهد شد؟ جزئیات در ادامه ذکر خواهند شد». با این حال اشاره کرده است که عناوین Exoprimal، Street Fighter 6 و Mega Man Battle Network Legacy Collection در نمایشگاه بازی‌های توکیو قابل بازی خواهند بود.

نمایشگاه بازی توکیو امسال برای اولین بار در سه سال گذشته یک رویداد فیزیکی عمومی خواهد بود. TGS 2022 از پنجشنبه، ۲۴ شهریور تا یکشنبه، ۲۷ شهریور در محل سنتی خود در Makuhari Messe در شهر Chiba برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان تجاری و عمومی می‌توانند در آن شرکت کنند.

در دو سال گذشته، TGS یک رویداد دیجیتالی بوده و نمایش سال گذشته به برخی از خبرنگاران و اینفلوئنسرهای ژاپنی اجازه می‌داد تا از طریق دعوت‌نامه ویژه در یک بخش پشت درهای بسته شرکت کنند.

نمایش امسال به پخش زنده که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، ادامه خواهد داد و برنامه‌ریزی شده که «اکثر» برنامه‌ها به دو زبان ژاپنی و انگلیسی پخش شوند.

TGS یکی از چندین رویداد معروف صنعت بازی است که به حالت فیزیکی بازگشته است. Gamescom 2022 قرار است از ۲۴ تا ۲۸ آگوست برگزار شود و یک رویداد ترکیبی خواهد بود که در محل همایش در شهر کلن و به طور همزمان آنلاین برگزار می‌شود.

در همین حال، E3 که امسال به طور کامل لغو شده بود، به عنوان یک رویداد حضوری در سال ۲۰۲۳ بازخواهد گشت.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا