بازی

کپکام به دنبال رشد ادامه‌دار درآمد مالی خود طی ده سال متوالی است

کپکام به دنبال رشد ادامه‌دار درآمد مالی خود طی ده سال متوالی است

کپکام (Capcom) کمپانی بسیار بزرگی محسوب می‌شود که طی ده سال گذشته به صورت متوالی رشد کرده و هرساله درآمد بیشتری نسبت به گذشته به دست آورده است.

در سه ماه گذشته فروش کمپانی نسبت به سال پیش ۴۸٪، درآمد عملیاتی ۴۹٪ و درآمد عادی حدود ۴۶٪ افت کرده‌اند. البته این موضوع را می‌توان به خاطر عدم عرضه بازی جدید دانست. سال پیش در همین بازه زمانی کپکام Resident Evil Village را منتشر کرد که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال بود. 

با این وجود کپکام در مسیر درستی قرار داشته و باور دارد به اهداف مالی خود برای سال ۲۰۲۲ خواهد رسید. کمپانی قصد دارد روی در نیمه دوم سال بازی جدیدی را روانه بازار کند و همچنین روی فروش دیجیتالی بیشتر تمرکز خواهد کرد. البته مشخص نیست که این شرکت چه عنوانی را برای عرضه در نیمه دوم سال مالی ۲۰۲۲ برنامه ریزی کرده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

نوشته های مشابه
کپکام

ریمیک Resident Evil 4 یک هفته پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۲ به بازار منتشر می‌شود، Exoprimal و Street Fighter 6 نیز تا سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار نخواهند گرفت. در سه ماه گذشته کپکام ۱۱.۷ میلیون نسخه بازی به فروش رسانده که بیش از ۲ میلیون از آن‌ها مربوط به بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak است. 

این شرکت برنامه بسیار بزرگی برای سال ۲۰۲۳ دارد و می‌خواهد برای رشد طی ده سال متوالی رکورد خاصی را ثبت کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود برای این سال مالی درآمد آن‌ها حدود ۹٪ افزایش پیدا کند. این کمپانی قصد دارد استودیوهای خود را بزرگ‌تر و هر سال بازی‌های بیشتری منتشر کند. محیط کاری مناسب نیز یک اولویت برای کپکام محسوب می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی


ویجی‌لاگ پلاسجنجال ریمیک لست آو آس و معرفی فیفا 23

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا