بازی

بازی Returnal احتمالا از استیم دک نیز پشتیبانی خواهد کرد

بازی Returnal احتمالا از استیم دک نیز پشتیبانی خواهد کرد

شک کمی در عرضه ریترنال (Returnal) برای پی‌سی وجود دارد و اکنون دیتابیس استیم دوباره به روزرسانی شده و پشتیبانی از استیم دک نیز حتمی به نظر می‌رسد. 

این بازی با نام رمز Oregon چند ماه پیش در دیتابیس استیم پیدا و به سرعت به عنوان پورت پی‌سی ریترنال شناسایی شد. اکنون یکی از کاربران انجمن ResetEra متوجه شده که طی چند روز گذشته داده‌های این بازی آپدیت شده‌اند. این به روزرسانی‌های مداوم نشان می‌دهد که فاصله زیادی با معرفی و سپس عرضه Returnal برای پی‌سی نداریم.

مطلب پیشنهادی:۵ نکته برای حفظ امنیت بیشتر در بازی‌های آنلاینهیجان، خطر و سرگرمی!
۵ نکته برای حفظ امنیت بیشتر در بازی‌های آنلاین

سونی معمولا پورت پی‌سی بازی‌های انحصاری خود را چند ماه پس از معرفی به بازار عرضه می‌کند. Marvel’s Spider-Man تقریبا یک ماه پیش برای پی‌سی معرفی شد و کمتر از یک ماه دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین باید اشاره کنیم که نام پورت پی‌سی ریترنال در داده‌های لو رفته از سرویس Nvidia’s GeForce Now نیز وجود داشت. 

ریترنال

Returnal سال پیش توسط استودیو فنلاندی Housemarque برای پلی استیشن ۵ منتشر شده بود و بازخوردهای خوبی نیز کسب کرد. Returnal بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی این توسعه دهنده محسوب می‌شود ولی متاسفانه Housemarque فعلا قصد ساخت Returnal 2 را ندارد.

Housemarque در تابستان سال گذشته توسط سونی خریداری شد و این استودیو اعلام کرده از این پس به عنوان بخشی از خانواده پلی استیشن، روی یک آی‌پی جدیدِ بزرگ‌تر کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:تریلر جدیدی از بازی GTA V روی پلی استیشن 5 منتشر شدتاخیر ناگهانی بازی
تریلر جدیدی از بازی GTA V روی پلی استیشن 5 منتشر شد


ویجی‌لاگ پلاس: جنجال ریمیک لست آو آس و معرفی فیفا 23

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا