رمز ارز

کلاهبرداری ۳۰۰ هزار دلاری ارز دیجیتال از زوج کانادایی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

زوجی از تورنتو آخرین افرادی بودند که قربانی یک کلاهبردار ارزهای دیجیتال شدند. آن‌ها در یک طرح پیچیده حدود 300 هزار دلار از دست دادند.
با این حال، در این مورد، مأموران اجرای قانون موفق شدند “بخش قابل توجهی” از وجوه از دست رفته را بازیابی کنند و آن‌ها را به قربانیان بازگردانند.
سرویس پلیس تورنتو اوایل این هفته اعلام کرد که یک مرد مسن و همسرش که نامشان فاش نشده است، قربانی یک کلاهبرداری ارزهای دیجیتال شدند.
این زوج حاضر بودند پس‌انداز خود را در جایی سرمایه‌گذاری کنند که یک فرد ناآشنا به صورت آنلاین به آن‌ها مراجعه کرد و خود را “حرفه‌ای و آگاه” در زمینه سرمایه‌گذاری معرفی کرد. پس از جلب اعتماد خانواده، او به آن‌ها توصیه کرد که وجوه خود را در یک پلتفرم رمزارزی تقلبی توزیع کنند. سپس فرد خاطی از قربانیان خواست تا مقداری سرمایه را از طریق یک صرافی قانونی ارز دیجیتال به یک کیف پول مشخص ارسال کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

آن دو در ابتدا هیچ اشتباهی ندیدند؛ زیرا ارزش سرمایه‌گذاری آن‌ها در برنامه ارائه‌شده توسط کلاهبردار “به طور قابل توجهی” در حال افزایش بود. حتی در مقطعی مستقیماً به شخص مورد نظر پول منتقل کردند.
قربانیان زمانی که خواستند برخی از دارایی‌ها را پس بگیرند، احساس کردند مشکلی وجود دارد. کلاهبردار اصرار داشت که برای تکمیل چنین تراکنش‌هایی، هزینه‌های گزافی بپردازند یا سرمایه‌گذاری بیشتری کنند. پس از آن، آن‌ها نزدیک به 300000 دلار از دست دادند.
سرویس پلیس تورنتو تحقیقاتی را انجام داد و موفق شد “بخش قابل توجهی از وجوه از دست رفته” را بازیابی کند. هویت کلاهبردار نامشخص است و مأموران اجرای قانون فرض می‌کنند که کلاهبرداران در خارج از کشور قرار دارند.

منبع

کریپتو پوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا