رمز ارز

بزرگ‌ترین بلاکچین‌های بازی در بازار؛ جایگاه پالیگان کجاست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

راه حل مقیاس‌پذیذی لایه 2 پالیگان (MATIC) به دنبال رشد چشمگیر کیف‌پول‌های فعال منحصربه‌فرد روزانه (dUAW) در ماه گذشته، در بخش بازی‌های درون زنجیره‌ای، صاحب نام شد.
پالیگان، اکنون دومین بلاکچین بزرگ بازی پس از Boomland’s Hunters On-Chain است که ماه گذشته در شبکه آزمایشی خود راه‌اندازی شد. این بازی نقش‌آفرینی اکشن از آن زمان به یکی از پنج بازی برتر بلاکچین از نظر فعالیت برنامه‌های غیرمتمرکز زنجیره‌ای (DApp) تبدیل شده است.
پالیگان که قبلاً برای برنامه‌های DeFi به کار می‌رفت، در این ماه از Hive پیشی گرفت و جایگاه دوم را به دست آورد. این یک نشانه مثبت برای Polygon است؛ زیرا اکنون به عنوان یک بلاکچین بازی شناخته می‌شود.
بلاکچین وکس (WAXP) جایگاه خود را به عنوان بلاکچین پیشرو در بازی حفظ کرده است و dUAW آن به مراتب بیش از 228 درصد از پالیگان پیشی گرفته است.
وکس با میانگین ۳۱۴۹۷۶ کیف پول فعال منحصربه‌فرد روزانه در ماه مارس به عنوان فعال‌ترین بلاک چین بازی ظاهر شد. این نشان‌دهنده کاهش 8.11 درصدی نسبت به ماه قبل است.
فعالیت بازی‌های درون زنجیره‌ای در ماه مارس با 3.33 درصد کاهش به 741567 کیف پول فعال منحصربه‌فرد روزانه رسید. با این حال، بازی‌ها 45.6 درصد از فعالیت‌های صنعت DApp را در سه ماهه اول 2023 تشکیل می‌دهند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا