رمز ارز

کلاهبرداری با نام شرکت اگیلوی (Ogilvy)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگیلوی یک آژانس تبلیغاتی در آمریکاست که برگزاری بسیاری از کمپین‌های بزرگ جهانی را در رزومه خود دارد.

اما اخیرا سایت‌های زیادی با نام “نمایندگی اوگیلوی” در ایران مشغول به کار شده‌اند که هدف آنها کلاهبرداری است. این کلاهبرداری از طریق جذب سرمایه از کاربران شکل می‌گیرد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

در یکی از این پروژه‌های کلاهبرداری که در اینستاگرام توسط یک خانم اینفلوئنسر تبلیغ می‌شود، تعداد زیادی کاربر ایرانی دارایی‌های خود را از دست داده‌اند.

حساب کاربری اوگیلوی

این پروژه با پلن‌های مختلف درآمدی و پیشنهاد سودهای نجومی، اقدام به جذب سرمایه از کاربران کرده و سپس حساب کاربری آن‌ها را به روز اول بازمی‌گرداند! انگار که حساب تازه ایجاد شده و هیچ واریزی و برداشتی نداشته است.

لازم به ذکر است شرکت Ogilvy در وبسایت رسمی خود اعلام کرده که هیچ‌گونه نمایندگی یا شعبه در هیچ نقطه‌ای از دنیا نداشته و تمام این پروژه‌ها، کلاهبرداری هستند!

هشدار سایت رسمی اوگیلوی

مال‌باختگان این پروژه گروه‌هایی را جهت پیگیری ایجاد کرده‌اند.

تکلیف کلاهبرداران این پروژه که مشخص است؛ اما سوال اصلی از کاربران و مال‌باختگان این است که چرا به چنین پروژه و سایتی اعتماد کرده‌اند؟ چرا بدون کوچک‌ترین تحقیق و بررسی اقدام به واریز پول به چنین پروژه می‌کنند زیرا با یک جستجو و بررسی ساده، کاملا مشخص است که این پروژه ارتباطی با شرکت Ogilvy اصلی نداشته و صرفا یک کلاهبرداری است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا