بازی

بازی Silent Hill Townfall معرفی شد

بازی Silent Hill Townfall معرفی شد

شب گذشته در جریان شوکیس کونامی برای سری سایلنت هیل، بازی جدید Silent Hill Townfall معرفی شد که توسط تیم اسکاتلندی NoCode ساخته می‌شود و توسط Annapurna Interactive منتشر خواهد شد.

کارگردان خلاق NoCode، جان مک‌کلان، در رابطه با معرفی بازی گفت:

من به یاد دارم که در سال ۱۹۹۹ بازی اصلی Silent Hill را روی PS1 بازی کردم و از آن لحظه به بعد طرفدار آن شدم. این یک افتخار واقعی برای ما است که عنوان جدیدی را برای این مجموعه بسازیم که هم به منبع اصلی احترام می‌گذارد و هم کاری کمی متفاوت با آن انجام می‌دهد.

از یوتیوب تماشا کنید

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند

استودیو NoCode قبلا بازی‌های Stories Untold و Observation را ساخته بود که هر دو اثر در دسته بازی‌های ماجراجویی-معمایی جای گرفته بودند.

در حالی که هیچ گیم‌پلی‌ای از بازی Silent Hill Townfall نشان داده نشد، برخی از تصاویر به صورت لحظه‌ای در طول ارائه نمایش داده شدند که ممکن است به این موضوع اشاره کنند یک پروژه از زاویه دید اول شخص است.

مک‌کلان گفت:

صبر و قرار نداریم تا در سال جدید میلادی بازگردیم و چیزهای بیشتری به شما نشان دهیم. تا آن زمان، شاید بهتر باشد دوباره تریلر را مشاهده کنید و ببینید چه چیزی را ممکن است از دست داده باشید.

شوکیس شب گذشته سایلنت هیل برای معرفی چندین پروژه دیگر استفاده شد. پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، کونامی رسما تایید کرد که ریمیک Silent Hill 2 توسط استودیو Bloober در دست ساخت قرار دارد.

همچنین بازی Silent Hill F را معرفی کرد که توسط استودیو Neoboards Entertainment مستقر در تایوان ساخته می‌شود. این استودیو تاکنون بازی سبک بقای چندنفره نامتقارن Resident Evil Resistance را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرده و بازی آنلاین Resident Evil: Re:Verse را نیز در دست ساخت قرار دارد.

در ادامه شوکیس Silent Hill: Ascension نیز معرفی شد، یک سریال استریم تعاملی که در آن کل جامعه بازیکنان، کلیات سایلنت هیل را شکل می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا