بازی

کارگردان Squid Game به زمان انتشار فصل دوم اشاره می‌کند

کارگردان Squid Game به زمان انتشار فصل دوم اشاره می‌کند

طرفداران از زمان اعلام خبر ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب (Squid Game)، هیجان‌زده هستند و می‌خواهند بدانند دقیقا چه زمانی منتشر می‌شود. البته تاریخ دقیق پخش آن هنوز اعلام نشده، اما کارگردان سریال، هوانگ دونگ هیوک در گفت و با Vanity Fair بیان کرده که فصل بعدی بازی مرکب ممکن است اواخر سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری

گفته می‌شود هوانگ مشغول «صحبت‌های نهایی» با نتفلکیس برای فصل دوم است و تاکنون ایده‌های زیاد به ذهنش نرسیده تا به فیلمنامه تبدیل شود. بنابراین هنوز روزهای اولیه است و هوانگ اطمینان داده که بازی‌ها دوباره برمی‌گردند و بار دیگر بشریت از طریق آن‌ها به چالش کشیده می‌شود. تا به این لحظه، حضور مجدد لی جونگ جه، بازیگر نقش اصلی برای فصل دوم نیز تایید شده، اما صحبتی از سایر بازیگران به میان نیامده است.

اگر فصل اول سریال بازی مرکب را تماشا کرده باشید، یادتان هست که پایان‌بندی آن به صورتی بود که خیلی‌ها تصور می‌کردند نیازی به ساخت فصل بعدی نیست. اما با توجه به موفقیت چشم‌گیر آن، جای تعجب ندارد که نتفلیکس به فکر ساخت فصل دوم بیفتد. در ماه ژانویه امسال بود که نتفلیکس اعلام کرد، سریال Squid Game قطعا برای دومین فصل باز خواهد گشت.

تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس نیز بر ساخت فصل دوم تاکید کرد و گفته بود برنامه‌هایی برای ساخت «جهان بازی مرکب» وجود دارد و شاید اسپین‌آف‌هایی برای آن ساخته شود.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا