بازی

بازی Hogwarts Legacy تاکنون ۱۲ میلیون نسخه فروش داشته است

بازی Hogwarts Legacy تاکنون ۱۲ میلیون نسخه فروش داشته است

بازی Hogwarts Legacy عملکرد بسیار خوبی در بازار داشته و با ۱۲ میلیون نسخه فروش طی دو هفته، توانسته ۸۵۰ میلیون دلار درآمد برای برادران وارنر داشته است. 

باید اشاره کنیم که این بازی تاکنون تنها برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر شده و هنوز روی کنسول‌های نسل هشتمی در دسترس قرار ندارد. فروش Hogwarts Legacy روی همین سه پلتفرم باعث شده که بزرگ‌ترین لانچ کمپانی را تجربه کند و بالاتر از عناوینی مثل سه‌گانه بتمن آرکهام قرار بگیرد. 

مطلب پیشنهادی:هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟تماشا کنید
هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟

این شرکت در کنفرانس مالی خود اعلام کرده که بازیکنان تاکنون ۲۸۰ میلیون ساعت در دنیای Hogwarts Legacy وقت گذرانده‌اند. انتظار می‌رود که فروش این بازی با عرضه برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ افزایش پیدا کند. این شرکت همچنین از طرفداران و استودیو Avalanche به خاطر این عملکرد تشکر کرده است. 

بازی Hogwarts Legacy

کاراکتر شما در این بازی یک دانش‌آموز است که کلید یک راز باستانی را با خود دارد. رازی که تهدید بزرگی برای جامعه‌ی جادوگران محسوب می‌شود. شما یک دانش آموز معمولی نیستید و یک توانایی غیر معمول در شما وجود دارد که اجازه می‌دهد جادوی باستانی را یاد گرفته و در آن ماهر شوید. بررسی بازی hogwarts legacy را نیز می‌توانید از lastech بخوانید.

Hogwarts Legacy هم‌اکنون روی پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، در دسترس قرار دارد. این عنوان در ۴ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در ۲۵ جولای (۳ مرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:در Hogwarts Legacy کدام گروه جادوگری را انتخاب کنیم؟گریفیندور، اسلیترین، ریونکلاو یا هافلپاف؟
در Hogwarts Legacy کدام گروه جادوگری را انتخاب کنیم؟


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

بازی Hogwarts Legacy تاکنون ۱۲ میلیون نسخه فروش داشته است - lastech
v,dبرای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا