بازی

کارگردان با سابقه بازی Super Smash Bros تقریبا بازنشسته شده است

کارگردان با سابقه بازی Super Smash Bros تقریبا بازنشسته شده است

ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai)، کارگردان بازی Super Smash Bros، در جدیدترین مصاحبه خودش اعلام کرده که تقریبا بازنشسته شده است. 

ماساهیرو ساکورای ۵۲ سال سن دارد و ۹ سال تمام را فقط مشغول توسعه بازی نسخه‌های اخیر Super Smash Bros کرده بود. او متوجه شده که توسعه تمام وقت بازی‌‌ها می‌تواند تمام زندگی او را در بر بگیرد. ساکورای در مصاحبه خود اشاره کرد که از اکنون سلامتی بدنی نسبی برخوردار بوده و سعی می‌کند در آخر هفته به خود استراحت دهد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر

او همچنین یک کانال در یوتیوب برای کمک به بازی‌سازهای جوان‌تر دارد و کمی از زمان خود را هم صرف این کار می‌کند. یکی از دلایلی که ماساهیرو ساکورای را مجاب به بازنشستگی کرده، روند طولانی ساخت بازی‌ها است. او در گذشته نیز گفته بود که با پایان پشتیبانی از Super Smash Bros. Ultimate به بازنشستگی فکر خواهد کرد. 

کارگردان بازی بازی Super Smash

آخری بسته الحاقی این بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و نینتندو دیگر محتوای بیشتری برای آن منتشر نمی‌کند. با این وجود برای طرفداران سوال پیش آمده که در آینده چه کسی کارگردانی نسخه بعدی بازی Super Smash Bros را برعهده خواهد داشت؟ ساکورای به این موضوع اشاره نکرد ولی احتمالا در توسعه آن هم حداقل نقش کوچکی خواهد داشت. 

Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و انتظار نمی‌رود که نسخه دیگری از سری برای این کنسول منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا