بازی

دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارد

دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارد

دث لوپ (Deathloop) یکی از بهترین بازی های سال پیش بود که توانست در مراسم گیم اواردز جایزه بهترین طراحی و کارگردانی را ازان خود کند.

دث لوپ ابتدا برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شد و پس از یک سال روی ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار گرفت. آرکین استودیو بسیار ماهر و با تجربه‌ای است که حتی می‌تواند به صورت همزمان روی چند پروژه نیز کار کند و این موضوع طرفداران را به ساخت دنباله یا یک بسته الحاقی برای بازی Deathloop امیدوار کرده بود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

اکنون جیسون کلی (Jason Kelley)، صداپیشه شخصیت کلت، در جدیدترین مصاحبه خود به ساخت محتوای بیشتری از دث لوپ اشاره کرده است. در مصاحبه با Streamily از کلی سوال شد که استودیو آرکین از چه اسم رمزی برای بازی Deathloop استفاده می‌کرد؟ جیسون کلی گفت که نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد چون همچنان در حال استفاده هستند. 

بازی Deathloop

جیسون کلی به سرعت متوجه اشتباه خود شد و به نظر می‌رسد که از زیر پا گذاشتن قرارداد NDA هراس داشت. اوزیوما آکاگا (Ozioma Akagha)، صداپیشه جولیانا، سعی کرد که به او کمک کند و گفت که هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارد. او اشاره کرد که از آنجایی که نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد، کسی با او حرف نمی‌زند.

احتمال اینکه استودیو آرکین روی دنباله دث لوپ کار کند بیشتر است، چون ساختار بازی اصلی کار را برای یک بسته الحاقی سخت می‌کند. از طرف دیگر این توسعه دهنده با ساخت دنباله‌های Dishonored و Prey در سال‌های گذشته به موفقیت‌های هنری و تجاری زیادی دست پیدا کرده است. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا