بازی

کارگردان بازسازی System Shock: ریمیک Resident Evil 2 باعث احیای ژانر ترس و وحشت شد

کارگردان بازسازی System Shock: ریمیک Resident Evil 2 باعث احیای ژانر ترس و وحشت شد

استودیو Nightdive روی ریمیک بازی سیستم شاک (System Shock) کار می‌کند و اکنون استفن کیک (Stephen Kick)، مدیرعامل آن، به تمجید از ریمیک رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2) و تاثیر آن در احیای ژانر ترس و وحشت پرداخته است. 

استفن کیک با سایت VGC مصاحبه‌ای داشته و بیان کرد که دلیل اصلی احیای ژانر ترس و وحشت علمی تخیلی را دقیقا نمی‌داند ولی ریمیک رزیدنت اویل ۲ در این زمینه تاثیر گذار بوده است. کیک یکی از طرفداران بزرگ Dead Space نیز محوب می‌شود و از ساخت بازسازی نسخه اول آن خیلی خوشحال است.

مطلب پیشنهادی:با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شودفرصتی برای آشنایی‌ با بهترین‌های این ژانر
با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شود

Callisto Protocol شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و البته ما هم System Shock را داریم. ژانر ترس و وحشتِ علمی تخیلی احتمالا ژانر مورد علاقه من است، اما نمی‌توانم به شما بگویم که چرا اکنون، بیش از هر زمان دیگری، ما شاهد رشد آن هستیم. شاید مردم فقط از ژانر فانتزی خسته شده‌اند.

شما در دهه 2000 امثال بازی‌های World of Warcraft و Everquest را داشتید و سپس صنعت به سمت ژانر علمی تخیلی حرکت کرد. پس از چند سال سبک فانتزی بازگشت و اکنون ما دوباره در فاز علمی تخیلی قرار داریم. شما باید به تاریخ نگاه کنید.

تاثیرگذاری رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2)

 چیزی که واقعاً من را شگفت‌زده می‌کند این است که بازی‌های ترسناکِ علمی-تخیلیِ سنتی فروش چندانی نداشتند، اما فکر می‌کنم برخی از بازسازی‌های جدیدتر، به‌ویژه بازی‌های Resident Evil، تاثیر زیادی روی بازیکنان داشتند و فقط می‌خواهند بازی ترسناک تجربه کنند. رزیدنت اویل 2 کار فوق العاده‌ای انجام داد و فروش فوق العاده‌ای داشت.

استودیو Nightdive از سال ۲۰۱۶ روی ریمیک System Shock کار می‌کند، اما این بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. این پروژه احتمالا در آینده نه چندان دور برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا