بازی

اطلاعاتی از داستان فیلم کنسل شده Tomb Raider منتشر شد

اطلاعاتی از داستان فیلم کنسل شده Tomb Raider منتشر شد

چندی پیش از این برای شما گفتیم که دنباله فیلم توم ریدر (Tomb Raider) با بازی آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) کنسل شده ولی اکنون اطلاعاتی از داستان آن لو رفته است.

تصاویری از تابلوهای داستانی (Storyboards) دنباله Tomb Raider لو رفته که شبیه به داستان فیلم‌های قبلی با بازی آنجلینا جولی (Angelina Jolie) است. در این دنباله قرار بود که نیروهای ناشناسی (احتمالا گروه Trinity) به عمارت کرافت حمله کنند. مسلما تابلوهای داستانی بیشتری از فیلم هم وجود دارند، اما انتظار انتشار آن‌ها را نداشته باشید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

کمپانی MGM تا ماه اردیبهشت می‌توانست ساخت این فیلم را آغاز کند، اما اکنون حقوق مربوط به فیلم Tomb Raider را از دست داده و آلیسیا ویکاندر نیز از پروژه جدا شده است. البته این موضوع به معنی پایان کار این مجموعه در سینما نیست و درحال حاضر چند استودیو به دنبال خرید حقوق توم ریدر هستند. 

سرنوشت بازی‌های ویدئویی Tomb Raider نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و چند ماه پیش کمپانی Embracer Group این آی‌پی را از اسکوئر انیکس خریداری کرد. استودیو Crystal Dynamics آخرین بازی‌ها از این فرانچایز را توسعه داده و چندی پیش اعلام کرد که ساخت نسخه‌ای جدید با آنریل انجین ۵ را آغاز کرده است.

نتفلیکس هم روی انیمیشن Tomb Raider کار می‌کند و هیلی آتوِل (Hayley Atwell) و آلن مالدونادو (Allen Maldonado) در آن حضور دارد. هنوز تاریخ پخش انیمیشن توم ریدر مشخص نیست اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۳ منتشر شود. 

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا