رمز ارز

تحلیل تکنیکال سولانا: هدف الگوی کف دوقلو در نمودار قیمت SOL کجاست؟

تحلیل تکنیکال سولانا: هدف الگوی کف دوقلو در نمودار قیمت SOL کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمودار قیمت سولانا (SOL) در حال حاضر با نشانه‌هایی از یک رالی بالقوه همراه است. این افزایش قیمت می‌تواند الگوی صعودی را که سولانا طی روزهای اخیر تشکیل داده، تایید کند.

محرک اصلی این رشد احتمالا سرمایه‌گذاران سازمانی باشند که توجه آن‌ها به سولانا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

گزارش هفتگی شرکت کوین شیرز (CoinShares) نشان می‌دهد که محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر سولانا در هفته منتهی به ۲۶ آوریل، شاهد ورود سرمایه به ارزش ۴.۱ میلیون دلار بوده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این آمار و ارقام برای سولانا قابل توجه هستند؛ چراکه این رمزارز نه تنها در سه ماهه اول ۲۰۲۴، بلکه در ماه آوریل نیز از نظر جریان ورودی سرمایه عملکرد ضعیفی داشته است.

از ابتدای سال تا پایان آوریل، سولانا تنها شاهد ورود ۱۰ میلیون دلار سرمایه بوده است. با این حال، با آغاز روند بهبود قیمت سولانا، این وضعیت ممکن است در ماه می تغییر کند.

علاوه بر حمایت سرمایه‌گذاران سازمانی، خوش‌بینی سرمایه‌گذاران خرد نیز نسبت به سولانا افزایش یافته است. میزان فاندینگ ریت سولانا از منفی به مثبت تغییر کرده و به طور مداوم در حال رشد است. افزایش فاندینگ ریت نشان‌دهنده‌ افزایش خوش‌بینی نسبت به آینده سولانا در بین دارندگان آن است.

از نظر تکنیکال نیز، سولانا در حال حاضر در حال تلاش برای خروج از الگوی کف دوقلو است. در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا با بیش از ۲ درصد رشد روزانه، در محدوده مقاومتی ۱۵۶ دلار قرار دارد.

بر اساس الگوی کف دوقلو، هدف احتمالی برای سولانا، سطح ۱۸۷ دلار است که دستیابی به آن، به معنای یک رشد ۲۰ درصدی برای این ارز دیجیتال است.solana-sol-rally-likely-as-interest-rises

با این حال، اگر سولانا نتواند مقاومت ۱۵۶ دلاری را بشکند، ممکن است با اصلاح قیمت مواجه شود و حتی سطح حمایتی ۱۳۸ دلار را دوباره آزمایش کند. سقوط از این سطح حمایتی نیز می‌تواند منجر به افت قیمت به ۱۲۶ دلار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا