بازی

کارکنان یوبیسافت بهبود فرهنگ کار مسموم در شرکت را «سطحی» خواندند

کارکنان یوبیسافت بهبود فرهنگ کار مسموم در شرکت را «سطحی» خواندند

یوبیسافت همچنان با اتهامات سوء استفاده و آزار و اذیت کارکنان مواجه است. در گزارشی جدید با چندین کارمند مصاحبه شده که اصلاحات و بهبودهای این شرکت را «سطحی» نامیدند و فرهنگ سمی اساسی هنوز باقی مانده است.

مارک روچله، کارمندی که چهار سال در یوبیسافت کار کرده، هفته گذشته در مصاحبه با Axios در پاریس، در مورد نیاز به قبول مسئولیت بیشتر توسط مدیریت و جلوگیری از روند محافظت از آزارگران صحبت کرد. او گفت:

آزاردهندگان یک فرهنگ سمی ایجاد نمی‌کنند، بلکه این فرهنگ سمی است که آزاردهندگان را ایجاد می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

روچله در جلسه Solidaires Informatique صحبت می‌کرد، یک اتحادیه فرانسوی که نماینده کارمندان فناوری است و یوبیسافت را به دلیل نقش ادعا شده در فعال کردن و محافظت از سوء استفاده‌گران به دادگاه کشاند. انتظار می‌رود که حل شدن این دعوی سال‌ها به طول بکشد.

به دلیل اینکه بخش زیادی از افراد سمی فقط شرکت را ترک کردند و اخراج نشدند، هرگز هیچ توضیحی برای رفتار خود ارائه نکردند. این دعوی فرصتی فراهم می‌کند تا توضیحات آن‌ها را در دادگاه بشنویم.

سایر کارکنان یوبیسافت به طور ناشناس از تجربیات خود در دو سالی که توسعه‌دهنده فرانسوی تحت تاثیر رسوایی‌های متعدد آزار جنسی قرار گرفت، صحبت کردند. یکی از کارمندان گفت:

تنها مشکلی که حل شده، این است که افراد داخل یوبیسافت از مشکلات آگاه هستند. نه به خاطر مدیریت، بلکه به خاطر کارمندان شجاعی که [علیه‌شان] صحبت کردند و همچنان اعتراض می‌کنند.

یوبیسافت

یوبیسافت بارها اعلام کرده که اصلاحاتی را برای بهبود فرهنگ کاری خود اعمال کرده است، مانند استخدام زنان بیشتر، اجرای آموزش اجباری رفع تبعیض و جامعیت و حتی آغاز یک برنامه پنج ساله برای بهبود «تنوع نژادی، قومیتی و فرهنگی» در شرکت.

با این حال، برخی می‌گویند که آموزش‌ها آن تاثیر مورد نظر را نگذاشته‌اند. در واقع حتی ممکن است ریشه‌کن کردن سوء استفاده‌کنندگان را دشوارتر کرده باشد.

تمام آزار و اذیت‌ها، سوء استفاده‌ها و آموزش‌های D&I اخیر به مدیران یاد داده که چگونه حرف‌های درست را بزنند (یا حداقل حرف‌های نادرست نگویند) و اینطور به نظر برسد که درست رفتار می‌کنند. اما آنطور که من تجربه کردم، بسیاری از این تغییرات، سطحی هستند.

با این حال، به نظر می‌رسد که برخی از کارمندان امور را به دست خود می‌گیرند. اعضای استودیو کبک از کار کردن روی Assassin’s Creed Project Red که اخیرا معرفی شد، خودداری می‌کنند، زیرا مدیر خلاق آن یک آزارگر است.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


زامبی‌ها کین و از کجا اومدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا