رمز ارز

کاردانو پذیرای سرمایه‌گذاران دیفای!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم DefiLlama، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اکوسیستم دیفای کاردانو در ۷ روز گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است. طبق گزارش‌ها، ارزش TVL اکوسیستم دیفای کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته نیز یک رشد ۷٫۳۶ درصدی را تجربه کرده است. این موضوع از افزایش تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) مستقر در بلاکچین کاردانو ناشی می‌شود.
به این ترتیب، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در شبکه کاردانو از ۱۳ تا ۱۸ جولای، حدود ۲۱ میلیون دلار افزایش داشته و از ۱۰۹٫۵۵ میلیون دلار به ۱۲۸٫۳۱ میلیون دلار رسیده است. البته این رقم بدون در نظر گرفتن توکن‌های حاکمیتی استیک‌شده است و با در نظر گرفتن ارزش این توکن‌ها، TVL شبکه کاردانو به بیش از ۱۵۵ میلیون دلار می‌‌‌رسد.
طبق گزارش‌ها، پلتفرم‌های Wingriders، MinSwap و SundaeSwap به ترتیب با در اختیار داشتن ۵۴٫۹۴ میلیون دلار (۳۵٫۳۶ درصد)، ۴۲٫۹۴ میلیون دلار و ۲۴٫۵۹ میلیون دلار، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم فهرست برترین برنامه‌های غیرمتمرکز از لحاظ TVL در شبکه کاردانو، قرار دارند.
انتظار می‌رود با اجرای هارد فورک واسیل (Vasil) که برای هفته آخر ماه جولای برنامه‌ریزی شده، پروژه‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز بیشتری هم در این شبکه بلاکچینی راه‌اندازی شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا