رمز ارز

گوگل کلود به اعتبارسنج شبکه تزوس تبدیل می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپراتور محاسبات ابری غول فناوری گوگل قرار است به اعتبارسنج شبکه تزوس (Tezos) تبدیل شود.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، مشتریان شرکتی گوگل کلود (Google Cloud) از این پس می‌توانند نودهای شبکه تزوس – نوعی کامپیوتر که نرم‌افزار بلاکچین را برای اعتبارسنجی و ذخیره تاریخچه تراکنش‌ها اجرا می‌کند – را به منظور ساخت برنامه‌های وب ۳ در شبکه، مستقر کنند.
به دنبال انتشار این خبر، قیمت ارز دیجیتال تزوس (XTZ) رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد. در زمان نگارش این خبر، تزوس در محدوده قیمتی ۱٫۴ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۵٫۵ درصد و در یک هفته گذشته، بیش از ۲۵ درصد رشد دارد. این رشد قیمتی باعث شده که تزوس به یکی از پرسودترین رمزارزهای بازار در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شود.
ادغام با شبکه تزوس، جدیدترین همکاری گوگل کلود با یک شبکه بلاکچینی است. در ماه اکتبر، گوگل کلود شروع به اجرای یک سرویس میزبانی نود برای پروژه‌های اتریوم کرد و پس از مدت کوتاهی، به اعتبارسنج سولانا هم تبدیل شد.
چنین ادغام‌هایی نشان‌دهنده علاقه غول‌های فناوری به پروژه‌های بلاکچینی و وب ۳ است. این همکاری‌ها همچنین می‌توانند در سایر شرکت‌هایی که علاقه‌مند به ورود به این صنعت هستند، اطمینان ایجاد کنند؛ زیرا در این صورت، آنها می‌دانند که این کار را با استفاده از زیرساخت‌هایی با مقیاس و انعطاف‌پذیری ارائه‌شده توسط شرکت‌هایی مانند گوگل انجام می‌دهند.
گوگل کلود پیش‌تر همچنین به رابطه بین حساب‌های هک شده توسط بازیگران مخرب برای استخراج ارزهای دیجیتال اشاره کرده و اعلام کرده بود که این شرکت بر روی خطرات امنیتی خاص موجود در صنعت دارایی‌های دیجیتال کار می‌کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا