رمز ارز

کاربران اپل برای جلوگیری از سرقت رمزارزهای خود این به‌روزرسانی‌های مهم را انجام دهید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم اپل اخیراً به‌روزرسانی‌های امنیتی مهمی را برای نسخه ۱۶.۴.۱ iOS و ۱۶.۴.۱ iPadOS ارائه کرده است. این به‌روزرسانی‌ها، دو آسیب‌پذیری حیاتی را که روی IOSurfaceAccelerator و WebKit تأثیر می‌گذارند، برطرف می‌کنند. دارندگان ارزهای دیجیتال و برنامه‌های کیف پول رمزارزی بسیار مهم است که از این آسیب‌پذیری‌ها آگاه باشند؛ چون ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه آن‌ها شوند.
به گزارش رمزارز نیوز، آسیب‌پذیری IOSurfaceAccelerator به هکرها اجازه می‌دهد تا کد دلخواه را روی دستگاه اجرا کنند و به طور بالقوه به اطلاعات حساس ذخیره‌شده در دستگاه دسترسی داشته باشند یا حتی کنترل دستگاه را در دست بگیرند. در صورت وجود کیف پول‌های رمزارزی نیز، بهره‌برداری از این آسیب‌پذیری می‌تواند منجر به تراکنش‌های غیرمجاز، از دست دادن کلیدهای خصوصی یا سایر داده‌های حساس مربوط به دارایی‌های دیجیتال کاربر شود.
به طور مشابه، آسیب‌پذیری WebKit هم می‌تواند خطرات قابل‌توجهی را برای کاربران ارز دیجیتال داشته باشد. WebKit موتوری است که مرورگر سافاری اپل و بسیاری دیگر از مرورگرهای شخص ثالث در iOS را تقویت می‎کند. بنابراین، مهاجم می‌تواند از این آسیب‌پذیری برای اجرای کد دلخواه در چارچوب یک مرورگر سوءاستفاده کند و به طور بالقوه هرگونه داده حساس ذخیره‌شده یا واردشده در کیف پول‌های مبتنی بر مرورگر یا سایر سرویس‌های وب مرتبط با ارزهای دیجیتال را در معرض خطر قرار دهد.
برای محافظت از دارایی‌های دیجیتال خود، کاربران باید اقدامات احتیاطی زیر را انجام دهند: اطمینان حاصل کنند که آیفون‌ها و آی‌پدهای آن‌ها به آخرین نسخه ‌iOS و iPadOS به‌روز شده‌اند، از برنامه‌های کیف پول معتبر استفاده کنند، احراز هویت دوعاملی را برای هر برنامه صرافی فعال نمایند، کیف پول، سابقه تراکنش و موجودی آن را به طور منظم زیر نظر داشته باشند و هرگونه فعالیت مشکوک را فوراً گزارش دهند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا