بازی

بازی Street Fighter 6 از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند

بازی Street Fighter 6 از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند

چند شب پیش طی رویداد State of Play شاهد رونمایی از گیم‌پلی بازی استریت فایتر ۶ (Street Fighter 6) بودیم که حسابی طرفداران را هیجان زده کرده است.

کپکام قصد دارد یک بازی خوب دیگر روانه بازار کند و از این رو بخش چندنفره استریت فایتر از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند. این خبر توسط یوتیوبری به نام ماکسیمیلیان دود (Maximilian Dood) منتشر شده و به نظر می‌رسد که منبع او خود کمپانی کپکام باشد. همچنین وجود نت کد رول‌بک در بازی Street Fighter 6 نیز توسط یکی از خبرنگاران سایت گیم‌اسپات تایید شده است. 

نت کد بازگشتی با پیش‌بینی ورودی‌های شما، تاخیر را در بخش چندنفره از بین می‌برد. در واقع بازی سعی می‌کند تا ورودی و حرکات شما را پیش‌بینی کند و آن‌ها را به بازیکن مقابل نیز نشان می‌دهد. این موضوع نیز توسط اعضای تیم سازنده در کپکام تایید شده است. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کپکام تصمیم گرفته برای توسعه این بازی از موتور بازی‌سازی RE Engine استفاده کند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی

استریت فایتر 6

در Street Fighter 6 شاهد بازگشت چان لی و شخصیت‌ جدید جیمی هستیم. این بازی قرار است دو مد متفاوت داشته باشد که تجربه کاملا متفاوتی برای بازیکنان فراهم می‌کنند. یکی از این حالت‌ها روی مبارزات یک در مقابل یک تمرکز دارد و دیگری بازیکنان را به یک جهان باز خواهد برد. کمپانی کپکام دو روز دیگر رویداد زنده برگزار می‌کند و استریت فایتر ۶ یکی از بازی‌‌های حاضر در آن خواهد بود. 

بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان


ویجی موبایل: بهترین لوکیشن‌های ایپکس و بازی‌های جایگزین اسکایریم برای موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا