بازی

چه زمان به دیدن گلابگیری کاشان برویم

چه زمان به دیدن گلابگیری کاشان برویم

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گلابگیری یکی از سنت‌های قدیمی و متداول در کشورمان ایران محسوب می‌شود. در گذشته این سنت قدیمی در شهر فارس رونق داشت، اما امروزه این سنت در شهر کاشان و اطراف آن نیز رونق پیدا کرده است. معمولا در فصل بهار گل‌های محمدی در مزارع کاشان شکوفا می‌شود. از این رو در این موقع از سال گلابگیری در کاشان آغاز می‌شود. معمولا مراسم گلابگیری آداب و رسوم خاصی همراه است. با توجه به اهمیت این مراسم، سالانه افراد زیادی برای دیدن این مراسم خاص و دیدن از جاذبه‌های گردشگری به شهر کاشان سفر می‌کنند. از این رو بازار رزرو هتل کاشان به ویژه در زمان گلابگیری بسیار گرم است. در ادامه این مطلب قصد داریم هتل های کاشان را به شما معرفی کنیم.

گلاب گیری کاشان چه زمانی است؟

معمولا مراسم گلابگیری در شهر کاشان در اواسط فصل بهار صورت می‌گیرد. از این رو اگر قصد بازدید از این مراسم را دارید پیشنهاد می‌کنیم، در اردیبهشت ماه به این شهر سفر کنید. از پانزدهم اردیبهشت گل‌های محمدی شکوفا می‌‌شوند و عطر این گل‌ها سراسر این شهر را فرا می‌گیرد. به طور کلی شهر کاشان آب و هوای گرم‌‌تری نسبت به شهرهای اطراف مانند قمصر و نیاسر دارد. از این رو گل‌‌های محمدی در کاشان زودتر شکوفا می‌‌شوند. از اوایل اردیبهشت ماه گل‌‌های سرخ در کاشان آماده چیدن هستند. اگر قصد سفر به کاشان را دارید می‌توانید از طریق سایت فلای تودی برای رزرو هتل کاشان و خرید بلیط اقدام کنید.

معرفی هتل های کاشان

تنوع هتل کاشان بسیار زیاد است. برخی از این هتل‌ها نمای سنتی و برخی مدرن هستند. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود، امکانات هتل و بودجه خود یک هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل سرای عامری کاشان

یکی از بهترین هتل های کاشان، هتل سرای عامری است. این هتل نمای سنتی دارد و اقامت در این مکان بسیار دل انگیز و یادآور زندگی‌های گذشته است. این هتل در سال 1378 برای خدمت رسانی بهتر به گردشگران بازسازی شد به طوری که امروزه این هتل کاشان یک جاذبه تاریخی به شمار می‌رود. با وجود قدیمی بودن باید بگوییم که هتل 5 ستاره عامری کاشان دارای به‌روزترین و کامل‌ترین امکانات رفاهی است. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به رستوران، کافی‌ شاپ، سالن همایش، اینترنت، کافی‌ نت، تاکسی‌ سرویس، نگارخانه، تالار همایش، سالن آسپا، رستوران، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق ویژه معلولین، حوض خانه، غرفه‌های تجاری و … اشاره کرد.

چه زمان به دیدن گلابگیری کاشان برویم - lastech

هتل نگارستان

یکی از هتل ‌های مدرن شهر کاشان، هتل نگارستان است. این هتل 4 ستاره در سال 1390 تاسیس شد. این هتل دارای امکانات رفاهی کامل است. از جمله این امکانات می‌توان به اینترنت رایگان، رستوران سنتی، رستوران فرنگی، کافی‌ شاپ، میز بیلیارد، تالار پذیرایی، ماساژ، پارکینگ روباز و … اشاره کرد. شعبه دوم این هتل در کاشان نیز در حال احداث است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به جاذبه های گردشگری شهر کاشان مانند باغ فین دارد. هتل نگارستان در انتهای خیابان امیرکبیر واقع شده است.

 

هتل امیرکبیر

یکی دیگر از هتل های کاشان با نمایی مدرن، هتل امیرکبیر است. این هتل 3 ستاره دارای 100 واحد اقامتی در 6 طبقه است. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مواردی همچون کافی‌ شاپ، رستوران، فضای سبز، فروشگاه، میز بیلیارد، سالن ورزشی، اینترنت و نمازخانه اشاره کرد. هتل سه ستاره امیر کبیر فاصله بسیار نزدیکی با باغ فین کاشان دارد.

چه زمان به دیدن گلابگیری کاشان برویم - lastech

هتل مهینستان راهب

هتل مهینستان راهب جزو یکی از بهترین هتل های کاشان است. این هتل تاریخچه بسیار طولانی دارد و قدمت آن به دوره قاجار برمی‌گردد. در سال 1393 این سازه تاریخی مرمت و بازسازی شد. یکی از مناظر خیره‌کننده این هتل، استفاده از پنجره‌های رنگی و درب‌های چوبی است. به گفته سازمان میراث فرهنگی، هتل مهینستان راهب جزو یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های تاریخی به شمار می‌رود. اقامت در این هتل به گردشگران امکان استفاده از به‌روزترین تجهیزات در فضای سنتی و دل انگیز را می‌دهد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران سنتی، کافی شاپ، فضای سبز، خدمات خشکشویی، اینترنت، سالن کنفرانس، صندوق امانات و … اشاره کرد.

 خانه مرشدی

خانه مرشدی در کاشان با قدمتی ۲۵۰ ساله امروزه یکی از هتل‌های سنتی کاشان به شمار می‌رود که در بافت قدیمی شهر کاشان قرار دارد. معماری سنتی اصیل، فرش‌های دستباف، پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی از جذابیت‌های این هتل چهار ستاره هستند که در کنار خدمات و امکانات کامل هتل به شما نوید اقامتی خاطره‌ انگیز می‌دهد. از این امکانات هتل می‌توان به رستوران، شربت‌ خانه، اینترنت، تور گردشگری، حوض و خزینه سنتی، خدمات ماساژ، فضای سبز، پارکینگ و وجود سرویس بهداشتی و حمام در هر اتاق اشاره کرد.

چه زمان به دیدن گلابگیری کاشان برویم - lastech

رزرو متنوع ترین هتل های کاشان در فلای تودی

همانطور که گفتیم در فصل گلابگیری افراد زیادی برای بازدید از این مراسم به شهر کاشان سفر می‌کنند. علاوه بر مراسم گلابگیری، این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی فراوانی است. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر تاریخی را دارید، بهتر است یکی از هتل های کاشان را برای اقامت خود رزرو کنید. برای رزرو هتل و خرید بلیط کاشان می‌توانید از طریق سایت فلای تودی اقدام کنید. برای رزرو متنوع ترین هتل های کاشان کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای می‌توانید محل اقامت مناسب خود را از میان متنوع ترین هتل ها و اقامتگاه ها در این سایت پیدا کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا