بازی

مارک همیل در بازی MultiVersus صداپیشه جوکر خواهد بود

مارک همیل در بازی MultiVersus صداپیشه جوکر خواهد بود

کمپانی برادران وارنر قصد دارد مدت زمان زیادی از بازی مولتی ورسس (MultiVersus) پشتیبانی کند و یکی از روش‌های آن‌ها استفاده از شخصیت‌های متنوع شرکت است.

وارنر توانسته برای بیشتر شخصیت‌های مولتی ورسس از صداپیشه اصلی آن‌ها استفاده کند و داده‌های استخراج شده از فایل بازی به بازگشت مارک همیل (Mark Hamill) اشاره دارند. دیتاماینرها توانسته اطلاعاتی پیدا کنند که به بازگشت همیل برای صداپیشگی شخصیت جوکر در بازی MultiVersus اشاره دارند. 

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]

لیکری با نام کاربری Laisul در توییتر اعلام کرده که دیالوگ‌های صوتی خاصی در فایل‌های MultiVersus پیدا کرده که شباهت زیادی به صدای مارک همیل دارند. این بازیگر اولین بار در سال ۱۹۹۲ و در مجموعه Batman: The Animated series در نقش جوکر ظاهر شد و در سه‌گانه Arkham از استودیو راکستدی نیز حضور داشت. 

بازی MultiVersus

با وجود اینکه شخصیت جوکر هنوز برای مولتی ورسس تایید نشده است، اما از اوایل بهار شایعات مربوط به او آغاز شده بودند. همچنین انتظار می‌رود که شخصیت‌های رابین، پویزن آی‌وی (Poison Ivy)، نئو از ماتریکس و ریون (Raven) از سریال Teen Titans نیز در آینده نزدیک به بازی MultiVersus اضافه شوند. 

مولتی‌ورسس یک بازی رایگان است که هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا