بازی

ناتی داگ قصد ساخت یک DLC برای The Last of Us درباره مادر الی را داشت

ناتی داگ قصد ساخت یک DLC برای The Last of Us درباره مادر الی را داشت

نیل دراکمن، خالق بازی The Last of Us در مصاحبه جدیدی علاوه بر صحبت درباره سریال لست اف اس، گفت که اولین بازی این فرنچایز می‌توانست DLC داشته باشد که داستان مادر الی را شرح می‌دهد اما این بسته الحاقی هرگز ساخته نشد.

دراکمن در صحبت با ورایتی فاش کرد که آنا، مادر الی در اواخر فصل اول سریال HBO نمایش داده خواهد شد. اشلی جانسون که در بازی‌ها نقش الی را بازی کرده بود، نقش آنا را در سریال ایفا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:نقد IGN از سریال Last Of Us : هیجان انگیز؛ از اول تا آخر!بهترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی
نقد IGN از سریال Last Of Us : هیجان انگیز؛ از اول تا آخر!

دراکمن گفت:

پس از اینکه بازی را عرضه کردیم، من یک داستان کوتاه نوشته بودم. قرار بود یک انیمیشن کوتاه باشد، اما چنین چیزی اتفاق نیفتاد. حتی زمانی آن را به عنوان یک DLC ساختیم، اما عملی نشد.

The Last of Us

او در ادامه توضیح داد که داستان آنا را به دیگر خالق سریال لست اف اس، یعنی کریگ مازین توضیح داده و مازین هیجان زیادی برای حضور آنا در سریال نشان داده است. دراکمن توضیح می‌دهد:

ما این شخصیت، یعنی اشلی جانسون در نقش مادر الی که بازیگر اصلی این نقش بوده را به زیباترین و شاعرانه‌ترین شکل ممکن نشان داده‌ایم.

در حالی که The Last of Us هیچ بسته الحاقی درباره آنا نداشته است، بازی یک DLC به نام Left Behing دریافت کرد که داستان الی و رایلی را دنبال می‌کند. در سریال HBO نقش رایلی را «استورم رید» بازی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:آیا سریال «The Last of Us» یک فرمول جدید برای انطباق بازی به سینما دارد؟بارقه امید برای طرفداران گِیم و سینما …!
آیا سریال «The Last of Us» یک فرمول جدید برای انطباق بازی به سینما دارد؟


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا