رمز ارز

چرا باید به لایت کوین توجه ویژه‌ای داشته باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحقیقات جدید توسط شرکت CoinGate که در تاریخ 1 مارس منتشر شد، نشان می‌دهد در سال 2022، لایت‌کوین چهارمین رمزارز پرکاربرد به‌ عنوان گزینه پرداخت آنلاین بوده و 88,295 سفارش مربوط به لایت کوین بوده است؛ یعنی به عبارتی 9.5 درصد از کل پرداخت‌های ارزهای دیجیتال از طریق CoinGate توسط لایت کوین انجام شده است. لایت کوین پایین‌تر از بیت کوین (که همچنان بالاترین دارایی برای خرید آنلاین است) و پس از USDT و اتریوم قرار گرفته است.
همچنین تعداد پرداخت‌های لایت‌کوین در سال گذشته نسبت به رقم 83,620 در سال 2021 بیش از 6 درصد رشد داشته است. بر اساس این گزارش، ماه ژانویه 2022 بیشترین استفاده ماهانه این ارز در پرداخت هزینه کالا و خدمات را به ثبت رساند که نشان‌دهنده 8971 سفارش است.
علاوه بر این، این گزارش بیان کرد که استفاده از این ارز دیجیتال که در رتبه سیزدهم بر اساس ارزش بازار است، از ژوئن 2022 در حال افزایش بوده.
در مورد دلایل رتبه بالای لایت کوین به عنوان یک گزینه پرداخت، این مطالعه سرعت و کارمزد شبکه را عنوان می‌کند.
به گفته کوین گیت، چند دلیل قابل توجه وجود دارد: اولاً، کارمزد تراکنش‌های لایت‌کوین ناچیز است و بدون توجه به اندازه پرداخت، آن را تبدیل به ارز مناسبی برای خرید آنلاین می‌کند. در حال حاضر، میانگین هزینه تراکنش در حدود 0.0070 دلار به ازای هر تراکنش است. ثانیاً، لایت کوین سریع است؛ زیرا ماینرها تنها 2.5 دقیقه طول می‌کشد تا یک بلوک تراکنش را استخراج کنند، در حالی که برای بلاکچین بیت کوین این زمان به 10 دقیقه می‌رسد.
جالب توجه است که این گزارش همچنین اطلاعاتی را در مورد میزان معامله برای سفارش‌های خاص به اشتراک گذاشته است. به عنوان مثال، در CoinGate، بزرگ‌ترین سبد خرید لایت کوین تا به حال، کالاهایی به ارزش 20,641 یورو یا 312,89 واحد لایت کوین در آن زمان داشت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا