رمز ارز

تاریخ‌سازی شگفت‌انگیز کاردانو در متاورس سندباکس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه معروف توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مستقر در بلاکچین کاردانو به نام Clay Nation، قرار است به عنوان اولین پروژه کاردانو که در The Sandbox Game ادغام شده است، تاریخ‌ساز شود.
طبق گزارش‌ها، پروژه Clay Nation، اولین پروژه کاردانو خواهد بود که در TheSandboxGame ادغام می‌شود قابلیت همکاری در Web3 را بیشتر کند.
متاورس Sandbox یک دنیای مجازی است که در آن، بازیکنان می‌توانند تجربه‌های بازی خود را در بلاکچین اتریوم بسازند، نگهداری کنند و از طریق آن کسب درآمد داشته باشند. توکن بومی این متاورس، SAND نام دارد.
انتظار می‌رود که همکاری جدید کاردانو با سندباکس، سطوح جدیدی از قابلیت همکاری را برای دنیای Web3 به ارمغان بیاورد. این تجربه با همکاری استودیوی Smobler، فعال در حوزه متاورس مستقر در سنگاپور و آژانس خلاق که توسط The Sandbox Game و Brinc تأمین مالی می‌شود، امکان‌پذیر خواهد شد. جزئیات بیشتری در مورد این ادغام به زودی منتشر خواهد شد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

پروژه Clay Nation از زمان آغاز به کار خود شاهد دستاوردهای قابل‌توجهی بوده است که مهم‌ترین آنها، همکاری‌های آن است که در کانون توجه قرار گرفته است.
همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، Clay Nation موزیک ویدیوی کامل خود را برای “Bron and Bronny” که همکاری بین اسنوپ داگ و Champ Medici، پسرش بود، منتشر کرد که چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، هم در این ویدئو ظاهر شد. Clay Nation همچنین Champ Medici را وارد تیم “Clay Mates” کرد تا دامنه مشارکت‌های استراتژیک خود را توسعه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا