رمز ارز

پیش‌بینی قیمت نات‌کوین؛ روند جانبی از کدام سو شکسته خواهد شد؟

پیش‌بینی قیمت نات‌کوین؛ روند جانبی از کدام سو شکسته خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت نات‌کوین (NOT) در روزهای اخیر عملکرد نسبتاً مطلوبی داشته و موفق به غلبه بر مقاومت خط روند نزولی خود شده است.

با این حال در ادامه، قیمت نات کوین روندی جانبی پیدا کرده است. اکنون تحلیل‌ها نشان می‌دهد که این روند جانبی احتمالاً برای مدت بیشتری به طول خواهد انجامید و معامله‌گران باید برای تجربه روند صعودی، صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند.notcoin-price-prediction-yields-a-warning-for-short-term-traders-details

قیمت در روند جانبی خود که در نمودار با رنگ بنفش مشخص شده، بین سطوح ۰.۰۱۴۵ و ۰.۰۱۷۵ دلار در نوسان است. خط میانی این الگو نیز سطح ۰.۱۶ دلار است که اخیراً به مقاومت تبدیل شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در زمان نگارش این خبر، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۵۳ قرار دارد که وضعیتی خنثی محسوب می‌شود. علی‌رغم شکست مقاومت خط روند (نارنجی) در ۶ جولای، روند نزولی اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) ادامه یافته که نشانه‌ای از ضعیف بودن فشار خرید و احتمال کاهش قیمت است.notcoin-price-prediction-yields-a-warning-for-short-term-traders-details

علی‌رغم مثبت بودن فاندینگ ریت، این شاخص در روزهای گذشته سیگنال صعودی صادر نکرده است. نمودار لیکوییدیتی‌ها نیز نشان می‌دهد که عدم موفقیت قیمت در غلبه بر سقف الگوی جانبی در ۳ روز پیش، منجر به لیکویید شدن حجم زیادی از پوزیشن‌های لانگ شده است.

علاوه بر این، شاخص سود باز پس از غلبه قیمت بر مقاومت ۰.۰۱۴ دلار، تغییر چندانی نداشته است.

در همین حال، نزول اندیکاتور دلتای تجمعی حجم (CVD) معاملات اسپات، نزولی‌ترین سیگنال را صادر کرده است. بر همین اساس، احتمال کاهش قیمت به زیر حمایت ۰.۰۱۴ دلار وجود دارد.

منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا