بازی

پوستر جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شد

پوستر جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شد

فاصله زیادی تا اکران فیلم موردانتظار ثور: عشق و تندر یا همان Thor: Love and Thunder نداریم و به همین بهانه اکانت توییتر فیلم، پوستر جدیدی از آن منتشر کرده است. این تصویر سلاح‌های مشهور میولنیر و تندر شکن از جین فاستر و ثور را نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

پوستر جدید تصویری ساده و گویا از بازوهای ثور (با بازی کریس همسورث) و جین فاستر یا همان Mighty Thor (با بازی ناتالی پورتمن) را نشان می‌دهد که سلاح‌های خود را به دست گرفته و مستقیم به سمت آسمان شب نشانه رفته‌اند و رعد و برقی که در سراسر آن پراکنده شده است. Stormbreaker (تندرشکن) که نخستین بار در فیلم Avengers: Infinity War معرفی شد در دستان ثور، و در کنار آن یک Mjölnir (میولنیر) تعمیر شده در دستان جین فاستر دیده می‌شود که آخرین بار در فیلم Thor: The Dark World حضور داشت.

با نزدیک شدن به اکران این فیلم، بازاریابی آن با سرعت بیشتری ادامه دارد و با موجی از پوسترها، این تصویر جدید قدرت هر دو شخصیت محبوب فیلم و همچنین اتحاد مجدد آن‌ها را نشان می‌دهد، چراکه جین فاستر اکنون در ظاهر جدید خود از چکش ثور استفاده می‌کند.

فیلم ثور: عشق و تندر

فیلم ثور: عشق و تندر، بعد از دکتر استرنج ۲ به عنوان بیست و نهمین فیلم استودیوهای مارول در نظر گرفته می‌شود و فیلم Black Panther: Wakanda Forever (اکران در ۲۰ آبان ۱۴۰۱) به همراه Ant-Man and the Wasp: Quantumania (اکران در ۲۸ بهمن ۱۴۰۱) در رده‌های بعد قرار می‌گیرند.

این فیلم به کارگردانی تایکا وایتیتی ساخته شده و علاوه بر کریس همسورث و ناتالی پورتمن، بازیگران مطرح دیگری مانند کریستین بیل، تسا تامپسون، جیمی الکساندر، راسل کرو، کریس پرت، بردلی کوپر، دیو باتیستا، کارن گیلان و وین دیزل در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم ثور: عشق و تندر در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ (جمعه ۱۷ تیر ماه) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارولاز نسل ونوم
۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارول


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا