بازی

تا اواخر شهریور خبری از بتای عمومی Modern Warfare 2 نخواهد بود

تا اواخر شهریور خبری از بتای عمومی Modern Warfare 2 نخواهد بود

طبق گزارش‌ها، تاریخ شروع فاز بتای عمومی Call of Duty Modern Warfare 2 برای اواسط سپتامبر (اواخر شهریور تا اوایل مهر) تعیین شده است.

رالف ولو، یکی از افشاگران صنعت بازی که اطلاعات مربوط به بازی آینده اکتیویژن را در گذشته به درستی فاش کرده بود، این موضوع را اطلاع‌رسانی کرده است.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

ناشر اخیرا تایید کرد که تمامی پیش‌فروش‌های Modern Warfare 2 با دسترسی زودهنگام به نسخه بتا این بازی ارائه می‌شوند که حداقل پنج روز زودتر از هر پلتفرم دیگری روی کنسول‌های پلی‌ استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

در گزارشی برای What If Gaming، رالف ولو ادعا کرده آن دسته از بازیکنان PS4 و PS5 که بازی را پیش‌خرید می‌کنند، از ۱۵ تا ۱۶ سپتامبر به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. در حالی که بتای عمومی برای باقی کاربران پلی استیشن، از ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر (۲۶ تا ۲۸ شهریور) باز خواهد شد.

Modern Warfare 2

سپس آزمایش کراس-پلی برای تمامی پلتفرم‌ها (پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی) از روز ۲۲ تا ۲۳ سپتامبر برای مشتریانی که پیش‌خرید کرده‌اند در دسترس خواهد بود، قبل از اینکه از ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر (۲ تا ۴ مهر) در دسترس تمام بازیکنان قرار گیرد.

بر اساس اطلاعات پیش‌فروشی که قبلا توسط آمازون ارائه شده بود، تصور می‌شد که بتای Modern Warfare 2 از ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) آغاز شود. با این حال، آخرین ادعاها حاکی از آن بود که بازیکنان فرصتی برای آزمایش بازی تا زمانی که به انتشار آن نزدیک نشده باشیم، نخواهند داشت.

ماه گذشته تریلر رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر و بازی رسما معرفی شد. طبق اطلاعات این تریلر، بازی در تاریخ ۲۸ اکتبر یا ۶ آبان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در ادامه، ویدیو گیم پلی بازی هم منتشر شد که بر اساس این نمایش‌ها، طرفداران انتظار دارند بازی به دوران اوج خود برمی‌گردد.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا