بازی

پوستر جدیدی از سریال ترسناک Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities منتشر شد

پوستر جدیدی از سریال ترسناک Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities منتشر شد

گیرمو دل تورو و تیمش از چند ماه پیش مشغول تبلیغ سریال ترسناک و جدیدشان تحت عنوان Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities هستند و با هر تصویر، تیزر یا اطلاعات جدید، کنجکاوی مخاطبان در رابطه با آن بیشتر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

جدیدترین پوستر این سریال آنتولوژی به یکی از مورد انتظارترین قسمت‌های آن می‌پردازد که بر اساس داستان کوتاه Pickman’s Model از هاوارد فیلیپس لاوکرفت ساخته شده. پوستر مذکور تصویر مردی درون یک قاب طلایی را نشان می‌دهد، در حالی که وسط تابلو در محل گلوی مرد بریده شده و خون از آن می‌چکد. بن بارنز (از سریال Shadow and Bones) نقش اصلی این قسمت از آنتولوژی را ایفا خواهد کرد و کریسپین گلاور و اوریانا لمان هم‌بازی وی خواهند بود.

داستان اصلی لاوکرفت درباره دو مرد است؛ یکی ریچارد پیکمن مشهور و دیگری یک شخصیت که تحت عنوان «راوی» شناخته می‌شود. پیکمن که یک هنرمند بااستعداد از بوستون است، بیشتر به‌خاطر نقاشی‌های عجیب، ماورایی و خون‌آلودش شناخته می‌شود. پس از ناپدیدی مرموز پیکمن، راوی داستان از دوران همراهی‌اش با او می‌گوید و به ناگفتنی‌های کار وی می‌پردازد.

Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities

داستان Pickman’s Model در واقع نخستین قسمت از شب سوم رویداد Cabinet of Curiosities خواهد بود. این سریال یک نوع رویداد چهار بخشی است که در هر بخش آن شاهد دو داستان متفاوت خواهیم بود، یعنی مجموعا ۸ داستان.

از جمله بازیگرانی که در قسمت‌های دیگر سریال حضور دارند می‌توان به «اندرو لینکلن»، بازیگر نقش ریک گرایمز در سریال The Walking Dead و «روپرت گرینت»، بازیگر نقش رون ویزلی در فیلم‌های هری پاتر اشاره کرد که به ترتیب در قسمت‌هایی تحت عنوان The Murmuring و Dreams in the Witch House حضور پیدا خواهند کرد.

پخش سریال ترسناک Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities از ۳ آبان در نتفلیکس آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا