بازی

ویدئویی از رنگ سفید کنترلر ایکس باکس الیت سری ۲ لو رفت

ویدئویی از رنگ سفید کنترلر ایکس باکس الیت سری ۲ لو رفت

ورژن سفید رنگی از سری ۲ کنترلر ایکس باکس الیت (Xbox Elite Series 2) در بازار وجود ندارد ولی اکنون ویدئویی از آن لو رفته است.

این ویدئو چند ماه پیش توسط توسط یوتیوبری به نام Nicholas Lugo منتشر شده بود، اما تاکنون چندان جلب توجه نکرده بود. ضبط کننده ویدئو کنترلر خود را تنها ورژن سفید رنگ ایکس باکس الیت سری ۲ در خاک آمریکا خطاب کرد. به نظر نمی‌رسد که با یک ویدئو تقلبی طرف باشیم ولی هنوز مشخص نیست که این فرد چگونه به کنترلر دسترسی پیدا کرده است.

خود مایکروسافت هم هنوز سری ۲ ایکس باکس الیت به رنگ سفید را معرفی نکرده است. این برند از کنترلرهای ایکس باکس معمولا رنگ مشکی دارند و تنها یک ورژنِ هیلو از آن در سال ۲۰۱۹ برای مدت زمان کوتاهی در دسترس قرار داشت. نیکلاس لوگو سری ۲ الیت را پیشرفته‌ترین کنترلر جهان می‌داند و اعلام کرد که ساخت آن چهار سال طول کشیده است. 

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

نکته مهم این است که ایکس باکس الیت سری ۲ دارای یک باتری شارژی با عمر ۴۰ ساعته است. این اولین کنترلر مایکروسافت با یک باتری داخلی و شارژی محسوب می‌شود. نکته جالب این است که سونی نیز روی یک کنترل پیشرفته برای پلی استیشن ۵ کار می‌کند که مثل ایکس‌باکس الیت سفید دارای آنالوگ جدا شونده و دکمه‌های عقب خواهد بود.

اگر قصد خرید یک کنترلر جدید را دارید باید به شما پیشنهاد دهیم که مقاله «هرآنچه که باید پیش از خرید کنترلر بازی بدانید» را مطالعه کنید. 

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا