بازی

پلی استیشن پروداکشنز ده پروژه فیلم و سریال در دست تولید دارد

پلی استیشن پروداکشنز ده پروژه فیلم و سریال در دست تولید دارد

اگرچه پلی استیشن پروداکشنز در حال حاضر با سریال تلویزیونی The Last of Us و فیلم آنچارتد پا به عرصه اقتباس از بازی‌های ویدئویی گذاشته، اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد ندارد به این زودی‌ها از سرعت خود بکاهد.

در آخرین قسمت از پادکست رسمی پلی‌استیشن، اسد قزلباش، رئیس پلی‌ استیشن پروداکشنز درباره چالش‌های اقتباس از عناوین ویدیویی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی صحبت کرد و تعدادی از پروژه‌هایی که در حال حاضر در دست اجرا دارند را فاش کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید

به گفته قزلباش، کمپانی فیلم‌سازی سونی در حال کار بر روی ده اقتباس مختلف است که شامل فیلم، تلویزیون و «کمی انیمیشن» می‌شود. او در پاسخ به این سوال که پلی استیشن پروداکشنز در حال حاضر روی چه چیزی کار می‌کند، می گوید:

ما ده پروژه در مراحل مختلف توسعه داریم که واقعاً هیجان انگیز است. فیلم، تلویزیون و همینطور کمی انیمیشن. چیزی که واقعا برای من هیجان‌آور است، تنوع داستان‌هایی است که داریم.

از قبل می‌دانستیم که پلی‌ استیشن اقتباس‌های زیادی در دست ساخت دارد. پروژه‌های God of War و Gran Turismo در حال حاضر در دست ساخت هستند، همچنین یک سریال تلویزیونی Horizon Zero Dawn، یک سریال از Twisted Metal برای سرویس استریم Peacock و یک فیلم Ghost of Tsushima از کارگردان جان ویک. همچنین فصل دوم سریال The Last of Us نیز در آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد.

پلی استیشن

اگرچه ظاهرا پروژه‌هایی بر اساس Days Gone، Gravity Rush و Jak and Daxter نیز وجود دارند که مدتی است چیز زیادی درباره آن‌ها نشنیده‌ایم. حتی با وجود تمامی این عناوین، فقط از ۹ اقتباس خبر داریم، یعنی پلی‌ استیشن حداقل یک فیلم یا سریال تلویزیونی اعلام‌نشده دیگر دارد که هنوز درباره‌اش چیزی نگفته است.

صحبت‌های قزلباش در مورد انیمیشن جالب است زیرا هیچ یک از پروژه‌های اعلام شده در حال حاضر به عنوان سریال یا فیلم انیمیشنی معرفی نشده‌اند.

پلی استیشن آنقدر فرنچایزهای دوست‌داشتنی دارد که نمی‌توان حدس زد که این پروژه انیمیشنی مرموز چه خواهد بود، اما این نشان می‌دهد که سونی کاملا متعهد است تا بزرگ‌ترین عناوین خود را به رسانه‌های دیگر برساند.

مطلب پیشنهادی:۱۳ انیمیشن موفق که توسط دیزنی یا پیکسار ساخته نشده‌انددنیای انیمیشن که فقط مال دیزنی نیست!
۱۳ انیمیشن موفق که توسط دیزنی یا پیکسار ساخته نشده‌اند


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

طراح بازی‌های ماریو: نینتندو اقتباس سینمایی شخصیت‌های دیگری را نیز خواهد ساخت - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا