بازی

پلی استیشن: دو بازی لایو سرویس در سال مالی ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

پلی استیشن: دو بازی لایو سرویس در سال مالی ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

جیم رایان، رئیس سونی، در جلسه تجاری روز گذشته شرکت اعلام کرد پلی استیشن دو بازی لایو سرویس طی سال مالی جاری (که مارس ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد) عرضه خواهد کرد.

فعلا تنها عنوان لایو سرویس سونی مد Diamond Dynasty در MLB The Show است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بسته‌های کارت تصادفی را خریداری و سعی کنند یک تیم رویایی بسازند، چه با کسب درآمد یا چه از طریق خرید ارز درون بازی.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

یک اسلاید به اشتراک گذاشته شده در طول جلسه مالی نشان داد که این شرکت قصد دارد تعداد بازی‌های لایو سرویس خود در طول سال مالی جاری را تا ۲ عدد افزایش دهد.

رایان در طی این نشست گفت که سونی عناوین لایو سرویس را «بازی‌هایی بدون پایان» می‌داند و آن‌ها قصد دارند تا سال مالی ۲۰۲۵، حداقل ۱۲ عنوان از این قبیل عرضه کنند. طبق اطلاعات منتشر شده در جلسه، سه عنوان در سال مالی ۲۰۲۳، چهار عنوان در سال مالی ۲۰۲۴ و دو عنوان دیگر در سال مالی ۲۰۲۵ منتشر خواهند شد.

در همین جلسه مالی، جیم رایان اشاره کرد که برخی از بازی‌های لایو سرویس که در حال توسعه هستند، برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهند شد. پلی استیشن با بازی های تک نفره پرفروش خود مانند مرد عنکبوتی، The Last of Us و Ghost of Tsushima شناخته شده است. اما در ماه می سال گذشته، سونی اعلام کرد که قصد دارد «تجارب خدماتی بیشتری» را به صورت انحصاری توسعه دهد.

برنامه های مالی پلی استیشن

یکی از بازی‌های لایو سرویس برنامه‌ریزی‌شده برای عرضه در ۱۰ ماه آینده می‌تواند بازی چند نفره و در حال توسعه استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) باشد. ناتی داگ مدتی است که برای «اولین بازی چند نفره» خود نیرو استخدام می‌کند که می‌تواند همان بخش آنلاین وعده داده شده‌ی The Last of Us Part 2 باشد.

آگهی‌های شغلی پیش از این تایید کرده بودند که استودیو گوریلا گیمز، سازنده Horizon Forbidden West، نیز روی یک بازی آنلاین کار می‌کند.

عنوان دیگری که در حال توسعه است، ریبوت سری مبارزه‌ای ماشینی Twisted Metal (ماشین جنگی) است که می‌تواند همزمان با سریال تلویزیونی در دست ساخت آن (با بازی آنتونی مکی) عرضه شود. سال گذشته خبر رسید که استودیو Firesprite پروژه معرفی نشده Twisted Metal را پس از توقف فرآیند ساخت نسخه پیشین توسط استودیوی Lucid، برعهده گرفته است.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا