رمز ارز

پرسودترین رمزارز بازار در ۲۴ ساعت گذشته!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، معاملات میم کوین محبوب فلوکی (FLOKI) به زودی در بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی هند، یعنی وزیر ایکس (WazirX) فعال خواهد شد. این صرافی هندی امکان سپرده‌گذاری FLOKI را فراهم کرده و گفته که فلوکی در تاریخ ۷ مارس در پلتفرم آن لیست خواهد شد.
به گفته تیم توسعه‌دهنده فلوکی، لیست شدن این میم کوین در صرافی وزیر ایکس یک خبر مهم برای این پروژه است و از نظر استراتژیک، امکان رشد این رمزارز در هند، یکی از بزرگ‌ترین کشورهای جهان، را فراهم می‌کند.
علاوه بر این، فلوکی اخیراً با تیم کریکت India Maharajas یک مشارکت بازاریابی انحصاری را آغاز کرده است. انتظار می‌رود که این همکاری، برند فلوکی را به بیش از ۷۰۰ میلیون طرفدار کریکت در سراسر جهان معرفی کند. فلوکی همچنین اسپانسر پیراهن تیم India Maharajas خواهد بود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

میم کوین فلوکی از ابتدای سال جاری در چندین صرافی بزرگ لیست شده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به لیست شدن قراردادهای دائمی فلوکی در صرافی KuCoin (با اهرم ۲۰ برابری)، اشاره کرد.
فلوکی که هدف بلندپروازانه تبدیل شدن به شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین ارز دیجیتال جهان را دارد، اخیراً نقشه راه خود برای سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده است. تأثیر همه این اخبار مثبت، در قیمت توکن FLOKI نیز منعکس شده است. در زمان نگارش این خبر، فلوکی در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۴۴۶ دلار معامله می‌شود که بیش از ۱۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد دارد و در همان بازه زمانی، پرسودترین رمزارز بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) نیز محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا