بازی

اولین پوستر رسمی سریال I Am Groot منتشر شد

اولین پوستر رسمی سریال I Am Groot منتشر شد

از زمانی که فیلم اول Guardians of the Galaxy شخصیت گروت با صداپیشگی وین دیزل را معرفی کرد، تقریبا یک دهه می‌گذرد. اکنون وقت آن فرا رسیده که بار دیگر با بچه درختی در سریال I Am Groot همراه شویم.

مارول شب گذشته علاوه بر انتشار اولین پوستر رسمی سریال که گروت را در حال استراحت و موسیقی گوش دادن می‌بینیم، تاریخ پخش سریال را نیز اعلام کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارولانیمیشن‌هایی از مارول که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند.
۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارول

اگرچه گروت خود را در فیلم اول فدا کرد و از آن زمان تا موقع فیلم‌های Avengers: Infinity War و Endgame دوباره به گروت دوران نوجوانی تبدیل شد، اما این بچه گروت بسیار دوست‌داشتنی Guardians of the Galaxy 2 بود که مورد توجه اکثر مردم قرار گرفت.

سریال I Am Groot مجموعه‌ای از انیمیشن‌های کوتاه از دوران قسمت دوم نگهبانان کهکشان است که نشان می‌دهد زمانی که باقی نگهبانان درگیر اتفاقات بزرگ و مهم بودند، بچه گروت درگیر چه ماجراهای ناگواری شده بود.

در اولین پوستر منتشر شده از این مینی سریال، گروت را می‌بینیم که واکمن پیتر کویل (کریس پرت) را به گوش گذاشته و روی پتویی دراز کشیده، در حالی که دو موجود کوچک ناشناخته او را نگاه می‌کنند.

همچنین تاریخ رسمی پخش سریال نیز در زیر پوستر نوشته شده: ۱۰ آگوست مصادف با ۱۹ مرداد، درست یک هفته قبل از پخش سریال She-Hulk: Attorney at Law. با انتشار این پوستر، احتمال آن وجود دارد که در هفته جاری شاهد پخش اولین تریلر سریال نیز باشیم. باید منتظر ماند و دید مارول چه می‌کند.

سریال I Am Groot

سریال I Am Groot اولین پروژه نگهبانان کهکشان است که در سال ۲۰۲۲ به سرویس دیزنی پلاس می‌آید. دومین پروژه قسمت ویژه تعطیلات Guardians of the Galaxy است که در کریسمس امسال (اواخر آذر ماه) پخش خواهد شد.

این قسمت ویژه به نویسندگی و کارگردانی شخص جیمز گان، در طول تولید قسمت سوم از سری فیلم‌های اصلی ساخته شده و به عنوان یک پیش غذای خوب برای آنچه در فیلم آتی خواهیم دید، عمل می‌کند. گروت همچنین در Thor: Love & Thunder با بقیه نگهبانان حضور خواهد داشت، البته مسلما نقش بسیار زیادی نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شویددنیای دیوانه وار انیمیشن!
با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شوید


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا