رمز ارز

پولشویی ۱۵ میلیون دلاری با تتر! عضو خانواده کارتیه متهم شد!

پولشویی ۱۵ میلیون دلاری با تتر! عضو خانواده کارتیه متهم شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماکسیمیلیان دی هوپ کارتیه، یکی از نوادگان خانواده کارتیه (Cartier)، که به خاطر کالاهای لوکس فرانسویش معروف است، به مشارکت در پولشویی متهم شده است. گفته می‌شود که او با شبکه‌ای همکاری می‌کند که از چندین شرکت صوری برای پولشویی درآمدهای قاچاق مواد مخدر با استفاده از USDT استفاده می‌کنند. ظاهراً کارتیه و پنج فرد کلمبیایی، 14.5 میلیون دلار را به صورت مستقیم برای اشخاص ثالث ناشناس پولشویی کرده‌اند.
در این رابطه، دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک اخیراً کیفرخواستی را منتشر کرده است. بر اساس این کیفرخواست، ماکسیمیلیان دی هوپ کارتیه و پنج شهروند کلمبیایی، وجوه قاچاق مواد مخدر را با استفاده از استیبل کوین USDT، بزرگ‌ترین استیبل کوین دلاری آمریکا، از طریق مجموعه‌ای از شرکت‌های صوری که به ‌عنوان تسهیل‌کننده صرافی‌های ارز دیجیتال OTC بدون مجوز عمل می‌کردند، پولشویی کرده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در واقع، آنها در پوشش مشاغل حوزه‌ نرم‌افزار و فناوری، پول‌های بدون مجوز را حواله می‌کردند. از طریق این طرح، کارتیه و پنج شهروند کلمبیایی، 14.5 میلیون دلار را با تتر USDT پولشویی کرده‌اند.
اخیراً تتر با Chainalysis، یک پلتفرم داده بلاکچین، برای توسعه یک پلتفرم ردیابی برای نظارت بر فعالیت‌های بازار ثانویه USDT، مشارکت کرده است. اجرای این ابزار به مقامات این امکان را می‌دهد تا کیف پول‌هایی را که ممکن است خطراتی داشته باشند یا ممکن است با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط باشند، شناسایی کنند.

منبع

بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا