بازی

ویژگی‌های جدیدی به بازی PUBG: Battlegrounds اضافه می‌شود

ویژگی‌های جدیدی به بازی PUBG: Battlegrounds اضافه می‌شود

Deston نام جدیدترین نقشه پابجی (PUBG: Battlegrounds) است که انتظار می‌رود در آینده ویژگی‌های خاص و جالب بیشتری برای آن معرفی شوند. 

دستون یک نقشه ۸ در ۸ است که در آن همیشه می‌توانید از چتر نجات استفاده کنید و یک سری بالابر برای بالا رفتن از ساختمان‌ها وجود دارد. این نقشه هم‌اکنون روی پی‌سی و کنسول‌ها در دسترس قرار دارد و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک ویژگی‌ها جدیدی برای آن معرفی شود. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای تیراندازی حرفه‌ای در PUBG New Stateچند گلوله می‌خواهی که بمیری؟!
راهنمای تیراندازی حرفه‌ای در PUBG New State

پابجی

استودیو توسعه دهنده در حال حاضر روی شرایط متفاوت آب و هوایی کار می‌کنند. دیوید کِرد (Dave Curd)، کارگردان خلاق پابجی، اعلام کرده که چرخه شبانه‌ روز و طوفان‌های بهبود یافته در راه بازی هستند. این احتمال هم وجود دارد که این ویژگی در آینده به دیگر نقشه‌های PUBG نیز راه پیدا کنند. 

با وجود اینکه چتر نجات همیشگی و بالابر تنها در انحصار Deston قرار دارند، اما نقشه میانمار نیز می‌تواند به خوبی از آن‌ها استفاده کند. پیاده‌سازی این موضوع اما وابسته به بازخوردهای طرفداران است و استودیو از نزدیک این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد. نقشه Deston شامل مرکز شهر آب گرفته شده، باتلاق و یکی از بلندترین ساختمان‌های بازی می‌شود.

PUBG: Battlegrounds هم‌اکنون به صورت رایگان روی پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. در اخبار مرتبط خواندیم که بازی The Callisto Protocol دیگر در جهان پابجی قرار ندارد و استودیوی سازنده یکی از افشاگران بازی را تهدید کرده است. همچنین درصورت علاقه می‌توانید ۱۰ ترفند برتر برای حرفه‌ای شدن در بخش بتل رویال بازی پابجی موبایل را در lastech مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New Stateتک گلوله، بوسه مرگ!
راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New State


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا