بازی

نگارش فیلمنامه فصل پنجم سریال Stranger Things آغاز شد

نگارش فیلمنامه فصل پنجم سریال Stranger Things آغاز شد

اکنون تقریبا یک ماه از پخش فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) می‌گذرد و از کارگردانی فوق‌العاده برادران دافر گرفته تا شخصیت‌های جدید و تاکید بیشتر بر ژانر اسلشر، این سریال ماجراجویی هیجان‌انگیزی را برای طرفداران رقم زد. فصل ۴ مخاطبان را با یک کلیف‌هنگر منتظر گذاشت و اکنون به نظر می‌‌رسد کار نگارش فیلمنامه فصل پنجم این سریال نتفلیکسی آغاز شده است. در ادامه متن احتمال اسپویل داستان وجود دارد!

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک

این خبر در اکانت توییتر رسمی نویسندگان سریال Stranger Things منتشر شد، جایی که تصویری ساده از یک وایت‌برد با کپشن «Day 1» با لوگوی سریال و شماره فصل را در پشت آن نشان می‌داد. بنابراین از این تصویر اطلاعات زیادی به دست نمی‌آید، اما جای امیدواری دارد که بدانید برادران دافر و تیم نویسندگان فوق‌العاده آن‌ها وقت خود را برای برنامه‌ریزی داستان نهایی سریال تلف نمی‌کنند، اما همانطور که گفته شد در عین حال، چالش‌های زیادی را پیش روی خود دارند.

فصل ۴ در واقع به عنوان نقطه عطف داستان محسوب می‌شود، اما با این حال هنوز موضوعات و سوالات فراوانی در آخرین صحنه‌های آن وجود دارد که انتظارات مخاطبان را برای تماشای فصل پنجم و پایانی بالا می‌برد. بالاخره همه در هاوکینز به هم برگشتند، اما برخلاف فصل‌های دیگر، قسمت آخر فصل ۴ «پایان خوشی» نداشت.

سریال اتفاقات عجیب

پیروزی آن‌ها بر Vecna هزینه‌ سنگینی داشت، زیرا مکس با وضعیت وخیمی به کما رفت و همچنین دنیای واقعی و دنیای وارونه (The Upside Down) با هم برخورد کردند. این فصل به نوعی تاریک‌ترین و ترسناک‌ترین فصل سریال بود، اما دوره Vecna هنوز تمام نشده است. فصل ۴ تازه شروع ماجرا بود و فصل پنجم به احتمال زیاد بر آن لحن تیره و شدید احساسی که این فصل گذشته را به یاد ماندنی کرد، گسترش خواهد یافت.

هنوز هیچ خبری مبنی بر تاریخ پخش فصل پنجم سریال اتفاقات عجیب منتشر نشده و بدون شک در آینده، اخبار بیشتری از آن در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد.

در اخبار مرتبط خواندیم که فصل پنجم سریال Stranger Things درباره دنیای وارونه توضیح می‌دهد و سازندگان استرنجر تینگز سریال لایواکشن Death Note را می‌سازند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا