بازی

ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی Bayonetta 3 منتشر شد [تماشا کنید]

ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی Bayonetta 3 منتشر شد [تماشا کنید]

پیش از انتشار بازی Bayonetta 3 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان)، سایت Game Informer ویدیویی از این بازی منتشر کرده که نگاهی عمیق‌تر به جدیدترین شخصیت قابل بازی آن یعنی وایولا (Viola) می‌دهد.

وایولا یک جادوگر Umbra در حال آموزش دیدن است. این واقعیت که او هنوز به یک مبارز باتجربه تبدیل نشده، در سبک گیم‌پلیش کاملا آشکار است. سبک مبارزه وایولا بیشتر بر قدرت وحشیانه پتانسیل بکر او متکی است تا ظرافتی که در سبک مبارزه بایونتا شاهد بودیم.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

وایولا در طول مبارزات تنها می‌تواند از کاتانای خود استفاده کند. در حالی که بایونتا از طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها در طول بازی می‌تواند استفاده کند.

در مورد حمله‌های از راه دور، وایولا ترجیح می‌دهد به جای استفاده از اسلحه، از چاقوهای پرتابی برای افزایش کمبوهای خود در مبارزات از راه دور استفاده کند. او همچنین می‌تواند یار گربه‌مانند شیطانی خود، Cheshire را احضار کند.

تفاوت عمده دیگر این دو شخصیت شامل نحوه استفاده از Witch Time است. در حالی که بایونتا با داج دادن حملات دشمنان در بهترین زمان ممکن، به اسلوموشن می‌رود، وایولا به‌واسطه بلاک کردن حملات با شمشیر خود با زمان‌بندی دقیق، از این قابلیت استفاده می‌کند.

Bayonetta 3

دولت استرالیا بازی Bayonetta 3 را مناسب افراد بالای ۱۵ سال می‌داند و بازیکنان باید انتظار مقدار قابل توجهی خشونت و محتوای بزرگسالان را داشته باشند. البته استودیو یک گزینه برای کاهش محتوای بزرگسالان قرار داده که Naïve Angel Mode نام دارد.

قسمت سوم بایونتا به مدت ۵ سال در استودیو پلاتینیوم گیمز به کارگردانی کامیا در دست ساخت قرار داشت و اکنون فاصله زیادی با عرضه آن نداریم. Bayonetta 3 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا