بازی

نویسندگان Sonic the Hedgehog 3 به بازگشت جیم کری امیدوار هستند

نویسندگان Sonic the Hedgehog 3 به بازگشت جیم کری امیدوار هستند

فیلم‌های سونیک تاکنون فروش بسیار خوبی داشته‌اند و حالا جزئیات جدیدی از Sonic the Hedgehog 3 توسط نویسندگان آن فاش شده است.

پاتریک کیسی و جاش میلر، نویسندگان هر دو فیلم Sonic the Hedgehog اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ کوتاه با کالج منطقه‌ای Klamath در اورگن، شرکت کرده‌اند. طرفداران در این جلسه چندین سوال درباره Sonic the Hedgehog 3 از آن‌ها کرده‌اند و در پاسخ، جزئیات مختصری درباره فیلم سونیک ۳ فاش شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

در این جلسه، از کیسی و میلر درباره حضور Amy Rose (یکی از شخصیت‌های محبوب سری سونیک) در فیلم‌های آینده سوال شد و آن‌ها بدون ارائه پاسخ مشخصی، توضیح دادند که «همه چیز در حال انجام است». همچنین در این جلسه به جیم کری، بازیگر دوست داشتنی نقش دکتر رباتنیک در فیلم‌های Sonic نیز اشاره شد و نویسندگان در پاسخ توضیح دادند که امیدوار هستند تا او دوباره این نقش را ایفا کند.

سونیک

همانطور که احتمالا بدانید، چند ماه قبل، اعلام شد که جیم کری قصد کناره‌گیری از بازیگری را دارد. به دنبال این موضوع، تهیه‌کنندگان فیلم‌های Sonic the Hedgehog تایید کردند که نقش او توسط هیچ بازیگر دیگری ایفا نخواهد شد.

در Sonic the Hedgehog 2 به صورت کوتاهی شاهد شخصیت Shadow نیز بودیم و طبیعتا سوالات زیادی درباره حضور او در فیلم سوم وجود دارد. کیسی و میلر جزئیات زیادی در مورد حضور Shadow در دنباله ارائه نکردند اما ظاهرا برنامه‌هایی برای پروژه اسپین‌آف Shadow وجود دارد. در این جلسه همچنین به احتمال حضور یک بازیگر مشهور هالیوودی برای صداپیشگی نقش Shadow در Sonic the Hedgehog 3 اشاره شده است.

در نهایت، کیسی و میلر فاش کردند که Sonic the Hedgehog 3 طبق برنامه‌ریزی آن‌ها در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. همچنین ساخت آن هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و هنوز فیلمنامه آن نوشته نشده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا