رمز ارز

وضعیت نگران‌کننده غول مدیریت سرمایه رمزارزی! احتمال ورشکستگی چقدر است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق گزارش‌ها، گروه ارز دیجیتال (DCG)، مجموعه‌ای که شرکت‌های جنسیس (Genesis)، گری‌اسکیل (Grayscale) و سرویس مدیریت ثروت HQ را مدیریت می‌کند، از کاهش ۳۰ درصدی نیروی کار خود خبر داده است.
گروه DCG و شرکت‌های وابسته به آن، مدت‌ها است که با مشکلات نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کنند. متأسفانه، به نظر می‌رسد که مشکلات این گروه روزبه‌روز بیشتر می‌شود؛ چراکه بخش‌های مختلف آن یکی پس از دیگری متوقف می‌شوند.
اطلاعیه نگران‌کننده گروه DCG در مورد کاهش نیروی کار جنسیس و ورشکستگی احتمالی آن، با انتشار خبر توقف فعالیت شرکت خواهر آن، HQ، دنبال شد. به گفته سخنگوی این شرکت، HQ تمام فعالیت‌های خود را از ۳۱ ژانویه متوقف خواهد کرد، اگرچه در آینده امکان بازگشایی این بخش دوباره بررسی خواهد شد. طبق گزارش‌ها، بخش مدیریت ثروت HQ به دلیل وضعیت مالی موجود و همچنین، زمستان فعلی ارزهای دیجیتال، تعطیل می‌شود.
لازم به ذکر است که با وجود زمستان رمزارزها، سرویس HQ هنوز در ماه دسامبر حدود ۳٫۵ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کرد. در نتیجه، شرکا و سرمایه‌گذاران از این تصمیم متحیر شده و ادعا کرده‌اند که این تصمیم کاملاً نامعقول است.
در همین حال، بلومبرگ نیز اواخر روز جمعه گزارش داد که مقامات وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بررسی نقل و انتقالات مالی بین گروه DCG و شرکت جنسیس هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا