بازی

واکنش‌های اولیه نسبت به انیمیشن Lightyear بسیار امیدوارکننده‌ است

واکنش‌های اولیه نسبت به انیمیشن Lightyear بسیار امیدوارکننده‌ است

همزمان با پخش اولیه انیمیشن لایتیر (Lightyear)، منتقدان واکنش‌ها و نظرات خود را نسبت به آن اعلام کرده‌اند که بسیار امیدوارکننده و تحسین‌برانگیز بوده است. این انیمیشن علمی‌تخیلی جدید پیکسار در حقیقت روی شخصیت واقعی باز لایتیر جوان (با صداپیشگی کریس ایوانز) تمرکز دارد که در دنیای داستان اسباب‌بازی با اکشن فیگور معروفش آشنا شده بودیم.

مطلب پیشنهادی:۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنیدکوتاه اما تاثیرگذار
۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنید

در این انیمیشن باز لایتیر فضانوردی است که خود را در سیاره‌ای پرخطر و بیگانه می‌بیند و باید با همراهی فرمانده، خدمه و ربات همراهش، راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. اریک دیویس، نویسنده و منتقد وبسایت Fandango درباره آن گفت:

باز لایتیر پیکسار وسیع، هیجان‌انگیز و احساسی است و حال و هوای داستان‌های جنگ ستارگان و حتی ماجراجویی‌های عالی بیل و تد را دارد. این داستان سرایی در بهترین حالت به تصویر کشیده شده و هر ثانیه آن را دوست داشتم.

چارلی ریجلی، نویسنده کامیک بوک نظرش را درباره Lightyear این گونه بیان کرد:

امیدوار بودم که این اثر جدید پیکسار را دوست داشته باشم، اما انتظار نداشتم از سالن بیرون بیایم و فکر کنم یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌ام را دیده‌ام. یکی از فوق‌العاده‌ترین فیلم‌های علمی‌تخیلی بود که در سال‌های اخیر دیده‌ام و نمی‌توانم برای دوباره دیدن آن صبر کنم.

انیمیشن لایتیر

کورتنی هاوارد از ورایتی درباره نقش کریس ایوانز به عنوان صداپیشه باز لایتیر گفت:

وی کار بسیار فوق‌العاده‌ای انجام داده و باز را به بهترین شکل ممکن برای مخاطبان ترسیم کرده است. Lightyear یک نامه عاشقانه، حماسی و نفس‌گیر به فیلم‌های علمی‌تخیلی و عناصر جذاب آن است.

منتقد بعدی از Digital Spy، این انیمیشن را از لحاظ بصری، درخشان و خیره‌کننده می‌داند. با وجود اینکه اکثر منتقدان لایتیر را دوست داشتند و به تحسین آن پرداختند و حتی برخی نیز انتظار ساخت دنباله آن را دارند، Sean Boelman، منتقد فیلم علاقه زیادی به این انیمیشن نشان نداد و گفت البته این بدین معنا نیست که با فیلم بدی روبرو هستیم، بلکه فقط در حد «خوب» باقی می‌ماند.

اِنگِس مکلین، فیلمنامه نویس و انیمیشن‌ساز کهنه‌کار پیکسار وظیفه کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد که پیش از این هم در ساخت انیمیشن در جست و جوی دوری (Finding Dory) همکاری کرده بود. همچنین مایکل جیاچینو (Michael Giacchino) با سابقه کار روی فیلم‌هایی نظیر Spider-Man: No Way Home و The Batman و انیمیشن‌های Ratatouille و UP، وظیفه ساخت موسیقی متن Lightyear را برعهده گرفته.

انیمیشن Lightyear قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) به صورت بین‌المللی اکران شود.

مطلب پیشنهادی:نقد هتل ترانسیلوانیا ۴ – لطفا دیگر ادامه ندهید!وقت خداحافظی فرا رسیده است
نقد هتل ترانسیلوانیا ۴ – لطفا دیگر ادامه ندهید!


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا